Inlägg från: tobbe01 |Visa alla inlägg
  • tobbe01

Sverigedemokraterna

NEJ!

• tobbe01
    Åttionian skrev 2016-01-11 20:18:12 följande:
    Because...?
    Jag ser inte att TS kommer med ngn anledning till att man ska anse SD vara rasistiskt utan frågan ställs bara rakt av och jag svarar NEJ.
  • tobbe01
    Speakers Corner skrev 2016-01-12 07:38:36 följande:

Ja, det visar sig i alla uttalanden som partiet och deras medlemmar gör och har gjort. 
    Det är en ständig oändlig ström av det ena vidriga uttalandet efter det andra om andra människor som inte duger i deras ögon. 
    Det handlar inte om något enstaka pucko, utan det är genomgående och verkar genomsyra hela partiet och det är ju inte så konstigt, partiet bygger ju på en rasistisk och nazistisk grund. 

Men man ska komma ihåg att det är Lööööfven och hans anhang som idag försöker begränsa invandringen via obehagliga och nästan nazi-liknande krav på ID-koll och t o m så fanns tanken att stänga av Öresundsbron!! och SD har inte mkt att säga till om. Just saying
  • tobbe01
    KillBill skrev 2016-01-12 07:58:00 följande:
    Dubbelt ö används inte i det svenska språket, det trodde jag att man fick lära sig i grundskolan.
    Jag var sjuk på den lektionen.
  • tobbe01
    KillBill skrev 2016-01-12 08:05:14 följande:
    Förstår du verkligen inte skillnaden mellan att som regeringen gör, verka för att begränsa invandringen pga att antalet flyktingar blivit så stort att bostäder och skolans resurser inte längre räcker till, och att som Sverigedemokraterna gör vilja begränsa invandringen pga av bl.a islamofobi, rasism och nationalism?
    hahahahahahahahahahahaha
  • tobbe01

Såg just partiledardebatten. Jimmie glänste som vanligt. Han är den ende som har Brains. Just saying.

Svar på tråden Sverigedemokraterna