• tino01

vi som planerar första barnet!

Blomman94 skrev 2016-01-17 21:10:33 följande:
    Kan du inte testa imorgon? :D många plussar ju upp till 6 dagar innan bim! Du har ju bara tre!
    Jo jag ska testa imorgonbitti, du är nyfiken märker jag :)
  • tino01
    Blomman94 skrev 2016-01-17 21:30:53 följande:
    Haha ja! De är jag verkligen :D
    Fanns bara ett sträck på Stickan imorse :/
  • tino01
    AnaC skrev 2016-01-18 22:18:58 följande:

Vet precis!! Jag är 30 i år och alla runt mig är gravid har barn eller är inne på tvåan.. Jag och sambon har försökt sååå länge.. Men nu äntligen har vi fått chansen att kunna bli gravida! Så imorgon ska jag testa Dock lite tidigt, men jag bara känner att jag är gravid! Törs knappt säga det! Är så jäkla less på alla som tar föregivet att alla kan eller vill ha barn! Lycka till:)

Anna
    Ja det förstår jag!
    Det är så jobbigt att höra samtidigt som man nästan tänker "men det har väl inte du med att göra?" Men långt ifrån alla tänker inte på att man kanske försökt länge...

Hoppas du plussar när du testar nu då ;)

Jag känner på mig att jag inte är gravid tyvärr..
    Dock så fick jag precis ett fina meddelande från min bästa vän, som i sin tur har förlorat en fin och nära vän. Alltså hennes meddelande till mig fick mig att gråta.. Och det gör jag aldrig... Men kom o tänka på de nu att de kanske är hormoner som styr :)
    Vi får väl se vad som står på Stickan ;)
  • tino01
    AnaC skrev 2016-01-19 09:03:38 följande:

Jag tror inte det är sant! Lyckligaste dagen i mitt liv:)

Anna
    Stooort grattis!!! Så underbart!! <3
  • tino01

Sen jag slutade med p-piller har jag haft extrem mensvärk. Alltså olidligt mycket.
    Imorgon är det dagen innan bim och jag har inga känningar alls. Brukar alltid ha lite småont innan..
    Tänkte att jag skulle testa mig imorgonbitti igen, kan inte låta bli ;)

• tino01
    johannajw skrev 2016-01-20 08:01:14 följande:
    Håller tummarna:D hur går de? Testat än??
    Syns inget :(
  • tino01
    johannajw skrev 2016-01-21 12:24:43 följande:
    Skickar kramar till dig! Min mens har försvunnit helt också.. Snart är de vår tur :)
    Tack snälla!
    Lycka till när det är er tur! ;)
  • tino01
    Blomman94 skrev 2016-01-22 10:12:05 följande:

Tog predictor Early som ska visa 98% säkert 6 dagar innan bim, vilket det är idag.. Negativt såklart. Både jag o sambon blev så ledsna, vi hoppas såklart fortfarande men det känns långt borta nu o hoppet har försvunnit för denna månaden :(

Jag känner mig er!! <3
    Vi kör på nästa månad, det är vår månad ;)
  • tino01
    Blomman94 skrev 2016-01-26 11:24:49 följande:

Bim imorgon. Tvärnegativt clearblue som jag misstänkte.

Varför känns de helt plötsligt så omöjligt? Vad ska vi göra annorlunda för o lyckas nästa gång? Vi prickade ju in äl med buller o bång!

Ledsen är jag, men det är väl bara o ladda om för ett nytt försök.

Kämpa på!! <3
Svar på tråden vi som planerar första barnet!