vi som planerar första barnet!
evins skrev 2016-04-24 13:31:29 följande:
Japp, ett år har det gått här... och nada händer!! :-/ Men tyckte nog att det var jobbigare i början faktiskt... Låter kanske sjukt negativt att säga så, men för min del så var det mest jobbigt under första halvåret att ingenting hände, nu har jag typ förlikat mig med det faktum att det kommer ta tid för oss. Självklart är jag ledsen och frustrerad men jag bygger inte längre upp förhoppningarna på samma sätt inför varje mens som jag gjorde förr vilket känns positivt för mig. Räknar med att när det väl händer så kommer jag go bananas av lycka och chock istället, haha!
Jo, det känns jätteroligt att äntligen kunna börja planera för något nytt! Vi pratade om det att det skulle ju eventuellt bli perfekt timing till att vi bildar familj så det hade i så fall varit helt fantastiskt
Sjukt spännande med BIM snart!! Du får uppdatera här om hur det går
Håller tummarna för dig!
Usch, så jobbigt... Jag förstår vad du menar! Ja, förstå lyckan du kommer känna när du äntligen får ett plus! :) Får jag fråga hur gamla ni är?
Vi köpte vårt hus i augusti förra året och har bara smårenoverat lite hittills. Vi planerar ett nytt kök just nu och det är det enda vi "måste" hinna med innan det kommer en bebis, och det är ju lite leveranstid på dem så det hinner vi ju oavsett :)
Absolut, det ska jag göra!!