• tino01

vi som planerar första barnet!

Jag har aldrig någonsin fått två tydliga sträck på äl test, har fått ett starkt och ett svagt sträck, och de ska ju vara två starka. Dock fick jag ett plus idag på äl testet. Vad betyder de? De ena är tydligare än de andra :/

• tino01
    Oktober23 skrev 2016-03-07 17:18:00 följande:

Det betyder nog att du är fertil och chansen till att bli gravid är säkerligen ganska stor.

Gissar att det var mig du svarade. Har aldrig fått plus innan bara två sträck och då det ena tydligare än de andra. Har oregelbunden mens, men enligt min app som var rätt förra månaden så ska jag ha mens imorgon, därför känns det inte som jag borde vara så värst fertil just nu.
  • tino01

En symtom för graviditet kan ju vara illamående. Många blir ju det då på morgonen. Men kan de lika väl vara på kvällen? För i fredags efter att jag hade ätit mc Donalds mat var jag tvungen att spy, och sedan dess har jag mätt illa varje kväll.
    Men sen har jag också sedan i lördags haft lite brun/rött på pappret efter att jag torkat mig.
    Sorry för kanske lite mycket info

• tino01
    Blomman94 skrev 2016-03-19 22:15:53 följande:

Hur går de tjejer?

Enligt min app har jag ägglossning nu i dagarna så vi myser på ;) hur går det för er?
  • tino01

Bim -2, har sjukt ont i bröstvårtorna och har varit extremt trött senaste veckan. Brukar dock ibland få ont i bröstvårtorna innan mens så är väl det denna gången också :/

• tino01
    bells123 skrev 2016-04-14 20:36:07 följande:

Helt galet! Trodde de var kört när testet för 2 veckor sen visade negativt. Har haft mensvärk i 2 dagar nu och idag har jah varit så himla törstig. Tänkte att jag tar ett test, plusset kom direkt. Skakar av glädje! ^^

Tänkt att de tar sig när man slutar med äl-test och inte försöker så hårt.

Men såå underbart!
    Jättegrattis!! ??
  • tino01
    Blomman94 skrev 2016-05-01 16:49:31 följande:

Flera test senare, JAG ÄR GRAVID! Lyckligaste dagen i mitt liv, äntligen.

GRATTIS!
    Så underbart!
    Lycka till!!
  • tino01

Är det jag som bara är konstig eller varför kan jag inte glädjas åt att andra får bebis... Så himla jobbigt att se hur andra lägger upp bilder på sina små nya liv....

• tino01
    evins skrev 2016-05-18 09:37:06 följande:
    Jag förstår precis hur du känner! Jag brukar alltid bli lite sorgsen när jag hör att någon annan lyckats bli gravid när man själv kämpar. Detta tycker jag är en helt naturlig känsla och jag förstår alla som skulle känna så. Samtidigt känner jag att "Fy FAN va skönt för dem! Tänk så lyckliga de måste vara som äntligen lyckats!" För tänk att den känslan du har idag har de kanske också haft. Och tänk den dagen du själv lyckas och hur otroligt överväldigad du kommer vara! Då kommer du vilja berätta för alla och deras lyckönskningar kommer vara så efterlängtade Jag brukar tänka att en dag är det min tur att få vara så glad, det är bara att jag kommer få vänta ett tag till.
    Så klokt tänkt. Jag är nog lite för ego för att tänka så i detta läget, men jag ska verkligen tänka på de du skrev när jag är nere för någon annan lyckats! Tack <3
Svar på tråden vi som planerar första barnet!