vi som planerar första barnet!
Jag är 25 och min sambo 28. Slutade med P-piller i okt och hoppas innerligt varje månad att det ska visa ett plus:) Jag har också bim 27/1.
Jag är 25 och min sambo 28. Slutade med P-piller i okt och hoppas innerligt varje månad att det ska visa ett plus:) Jag har också bim 27/1.
Jag har också lite värk i äggstockarna. Fick starkt utslag på ägglossningstestet i torsdags. Jag känner bara på mig att jag har blivit gravid denna månad, vågar knappt säga det. Hoppas inte det är min vilja som luras bara. usch för denna jobbiga tid mellan ägglossning och bim!!
Jag tror inte det är sant! Lyckligaste dagen i mitt liv:)
Är på äl+5 idag och har haft bruna flytningar i 4 dar. Även lite färskt blod vid endel toabesök som verkar ha slutat nu. Någon som vet om det är ett bra tecken eller ett dåligt tecken?
Jag ljuger inte om jag varit på toaletten 15 gånger idag. Inte sådär att jag varit kissnödig och sen kommer det två droppar, utan det är som att jag hade druckit litervis med coca-cola...
Sex dagar kvar! :D
Jag har användt mig av appen P tracker nu under flera år (en app för att lägga in sin mens cykel) och jag tycker den funkar bra, någon dag off ibland men annars bra! Men jag undrar om någon av er har använt denna app eller någon liknande och vet om den är bra på att räkna rätt på när ägglossningen sker? Kan man räkna med att det blir rätt liksom?
Jag ska ha äl imorgon (enligt appen) tog ett äl test igår men den visade knappt någonting!
Jag äter också folsyra sen en månad tillbaka. Funderar på att börja med bidrottningsgele också. Det ska tydligen vara bra för att lättare bli gravid. Idag har jag bim förresten. Trodde mensen kom imorse då det droppade lite i toan. Under dagen har det knappt kommit nånting. Har endast haft trosskydd. Tog ett test igår och det var negativt. Får se om mensen kommer igång imorgon eller om det fortsätter såhär.. :/
Det blev inget plus för mig den här månaden:( har mens nu så vi får ge oss på ett 5:e försök så fort den är över. Har nästa äl runt den 10/2. Hatar att vänta!
BIM+3, och plus på Stickan direkt!
Första försöket och kotten kommer i början av Oktober om allt går bra :)
Vad tror ni? Är någonstans mellan äl +11 och äl +5... (oregelbunden mens deluxe )