Inlägg från: 1900920802 |Visa alla inlägg
  • 1900920802

vi som planerar första barnet!

hej. har hört att man kan ta bisolvon om man vill bli gravid, vi har försökt i 7 månader nu och tänkte testa de nu, när i menscykeln ska man börja ta,  hur mkt ska man ta och vilken slags bisolvon ska man ta? har just nu bisolvon jordgubb 0.8 mg/ml för vuxen/barn hemma bara, som sambons dotter använder.. är det något man kan ta lite av? tacksam för svar! :)

• 1900920802

Hej alla :) jag å sambon har försökt i 8 mån.

För flera dar sen gjorde jag ett gravtest för ja hade känt mig så konstig i flera dar. Så jag tog ett på kvällen vilket syntes svagt positivt. Kör med rfsu!

Tog ett till på morgonen därpå vilket visade lite starkare å ett ytterligare morgonen efter vilket också visade lite starkare. Ja hade svårt å tro på det så tog ett morgonen därpå igen, de visade ingenting? Vilket jag bara kände på mig att de inte skulle göra.de visar fortfarande negativt alla dar efter nu. Vad kan de bero på? Jag ska ja mens om ca 10 dagar. nu känner ja på mig att mensen verkligen ska komma endå!

Kan de hända att hcg kan gå upp å ner i början att en graviditet så att de pendlar mellan positivt och negativt ? Tacksam för svar, är så frustrerad

Svar på tråden vi som planerar första barnet!