Hur hittade ni tillbaka från det sexlösa?
Jag tänkte egentligen fråga hur många andra som lever i sexlösa förhållanden eller äktenskap likt mitt, men man behöver ju inte läsa alltför länge i det här forumet för att se att det är rätt vanligt. Jag känner igen mig själv och min egen situation i det många andra här skriver.Frågan är hur många som hittat tillbaka efter ett sexlöst förhållande - och vad ni gjorde för att komma dit? Det är till er jag vänder mig och hoppas få inspiration och idéer till vad jag och vi kan göra.
Jag vet att varje förhållande är unikt och att det är svårt att generalisera, men jag är inte ute efter en analys av mitt äktenskap. En beskrivning av vårt sexlösa förhållande skulle bara bli en upprepning av vad många andra här redan har skrivit.
Ni som hittat tillbaka från ett sexlöst förhållande, hur gjorde ni och vilka var framgångsfaktorerna?
Ni som inte har lyckats hitta tillbaka från ett sexlöst förhållande får gärna berätta om det också - men i en annan tråd. Det blir lätt så grötigt med alla irrelevanta inlägg som inte hör till ämnet.