Digestive skrev 2024-05-15 20:12:10 följande:
Visst kan man posta någonting om Public Service men sen styrs samtalet till SD vilken säsong det än må vara på året.
Men du kanske inte ser det även om du själv gör det här och nu? Prova att uppskatta hur ofta det händer i procent. Själv står jag kluven om det är över eller under 95%.
Till varje pris ska SD leva hyresfritt i allas huvud. Det absolut första och det absolut sista alla ska tänka på, i Sveriges politik. Som pannkaka och ärtsoppa varenda fredag.
Folk kan i princip få en personlig relation med SD via ett proxy allena.
Så, Padirac, vad ska vi prata om gällande SD idag? - och imorgon, övermorgon eller tills man helt enkelt tar en sedvanlig paus från Familjeliv.
Jaha, SDs nätspöken står alltså på schemat. Låter spännande. Det kan väl avrundas med att samtliga som har uttryck kritik i den här tråden iallafall skramlar i dessa spökens kedjor.
Betygsätt oss som fortfarande är aktiva i tråden om hur högt du tycker att vi skramlar i dessa kedjor på en skala mellan 1-10. Det går säkerligen fortare så.
Ska Public Service effektivisera så kan vi också göra det men nu kanske jag är helt off-topic. SD. Så.
Då länge SDs nyttiga idioter, apologeter och förespråkare postar SDs kritik mot PS oberoende kan SD diskuteras. Varför skulle det inte diskuteras?
Dessa nyttiga idioter, apologeter och förespråkare gnäller oavbrutet sedan 10-tals år om att de är censurerade och förbjudna att tycka, tro och uttrycka så fort de bemöts av att fakta och verklig förhållanden beskrivs.
Du vet hur mycket jag kritiserat de inlägg där du okritiskt spridit SDs narrativ och världsbild. I vems huvud SD flyttat in hyresfritt kan alltså debatteras.