Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Och vid upprepade tillfällen har du mage prata om ditt eget och andras intellekt.
Medan du själv skriver inlägg som ingen kan anse vara sakligt,
och som inte alls verkar tyda på att du själv skulle ha intellekt som matchar de medlemmar som du själv anklagar.
Jag citerar ordagrant det du själv skriver i ditt inlägg i tråden: #4472
Klyban:
"-Jag vet redan jag är lååång över medel på intellekt, och genom folk berättar det om och om igen och i olika sammanhang.
Och blivit anklagad för extremt hög slutledningsförmåga, den var udda faktiskt och den läkaren tyckte ändå illa om mig då hon valde att ljuga om diagnoser som inte existerade och att jag överbevisa läkaren(av fakta) och tvingade VC att ändra anteckningarna i journalen."
OBS; detta är alltså ordagrant citerat från ditt eget inlägg.
När du nu läser ditt eget inlägg så borde du klara förstå att du inte kan anklaga andra medlemmar för än det ena och än det andra.
Du visar gång på gång, det framgår tydligt av det ovan citerade, att du själv framstår som fullkomligt osaklig, och att du dessutom inte håller dig till ämnet.
Och det där om intellekt är väl inte ens värt kommentera efter detta ditt inlägg.
Kan du försöka förklara för mig och andra vad du egentligen menar med ditt konstiga uttryck gällande ditt eget intellekt:
? -jag är låååång över medel på intellekt ?
Menar du att du själv skulle stå för saklighet? Förklara gärna detta så det går att förstå.
Du väljer själv att i ditt inlägg i denna tråden nämna en läkare och din diagnos. Vad var det som du behövde söka hjälp för? Vilken diagnos? Om du förklarar detta så skulle det kanske kunna hjälpa mig och andra medlemmar i tråden att bättre förstå dig och ditt sätt att argumentera och ditt sätt att bemöta andra människor?
Hur menar du att du i detta och många andra inlägg håller dig till trådstarten och ämnet?
Det har du aldrig lyckats förklara för mig och andra medlemmar på vilket sätt detta skulle kunna ha någon anknytning till trådstarten och ämnet?
Det är du som upprepat väljer att prata om sakligt och saklighet. Kan du verkligen mena allvar med att det ovan citerade av någon ska kunna betraktas som sakligt?
Vi står dock här med med att rapporteringen vad som Jomshof skrev visade och efterspelet av detta, var just opartiskt.
Och att andra medier rapporterade samma.
DU måste hade jobbigt att du måste prata om mig och när skriva ett gigantiskt inlägg om bara mig och vad du inbillar dig om mig.
Det var inte ens ett ad hominem, för inget argument existerar ens.
Kanske du ska göra ett nytt försök, och denna gång pröva lite saklighet istället?
Fast det mest komiska är att du gjort detta innan och hur gick det för dig då?