Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Det måste fan komma svaga flöjtljud från dig om du går ut när det blåser.
Nej. Jag tänker inte hjälpa dig med någonting - helt, fullständigt, 100% nöjd med att du inte förstår någonting.
Tacka vet jag rasisten som iallafall förstår vad hen håller på med. Folk som inte fattar vad det innebär att måla upp miljontals HELT SPRIDDA människor som hatfulla och bortom >>grundläggande svenska värderingar<< kan stötas bort av människor med ett tresiffrigt IQ medan de själva står och ser ut som frågetecken.
Att du överhuvudtaget bemöter mig som om jag skulle tillhöra samma grupp du själv tillskriver rasism, främlingsfientlighet med mera kan intyga hur mycket du har förstått.
Du skriver till någon som överväger att konvertera till islam, som har ETT ENDA (1) närmare vänskapsband med svensk bakgrund i nuläget, som har hjälp flyktingar med skolgången i flera år och bildat vänskapsband med dem för livet och när han väl spenderar tid i kristna församlingar så går han till den här: soschurch.se/ - till människor som viger sin vardag för att hjälpa människor på flykt..
Du, nihka, Padirac = totalt lost i eget navelludd. Försvinn in i Duplo-världen för all framtid - varenda jävel förutom dina gelikar hade tackat dig. Ditt näthat har ingen framtid och bygger på ren stupiditet. Blint och tanklöst skräp.