Digestive skrev 2024-02-04 15:48:55 följande:
Jag fick allt nöja mig med Expo vilket som då det fanns försvinnande lite skrivet om Nätverket men läste även Nätverkets egna beskrivning. Aja, det här verkar vara väldigt marginaliserade grupper om något men det säger givetvis ingenting om den potentiell skadan de kan göra.
Aja, så bra gick det med censur och deplattformering istället för att låta bäste man vinna inför öppen ridå och välfylld publik - ser på X att demonstrationen har spridits som nyhet till utlandet och blivit uppsnappat av precis sådana konton som du kan misstänka dig.
Så du accepterar alltså att SD varken är rasister eller nazister för att de har mörkhyade respektive judar i partiet? Om inte så får du ursäkta om jag använder samma formel på min standard som du själv gör. Aja, jag är trött på extremister vilket som i denna tid på jorden, hur de placeras har mindre betydelse.
Jag vill tillbaka till landet lagom där inte allt handlar om vems tår man trampar på härifrån och ett varv runt planeten.
Att SD är ett parti med rötterna i nazism som under åren hyst mängder av politiker som under åren gett utryck för rasism. Det är är ingen åsikt det är fakta.
Påståendet att Expo, en organisation som under åren företrätts av moderatpolitiker, skulle vara vänsterextrem är inget annat än svammel det måste du hålla med om.