Inlägg från: klyban |Visa alla inlägg
  • klyban

Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

Digestive skrev 2024-02-08 16:45:21 följande:

Suhonen och Jönsson diskuterar frågan "Lägg ner SVT?" med gäster:

https://www.svtplay.se/video/eak1wqZ/teodorescu-och-suhonen/lagg-ner-svt?id=eak1wqZ

Hade någon av dessa fyra herrar en poäng?

Vadå?
    Vet du inte ens vad det skulle vara sakligt och opartiskt?

Kanske du berättar i nästa inlägg, så kan man sen titta på klippet och veta ens vad du vill ha sagt.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • klyban
    Digestive skrev 2024-02-08 21:41:23 följande:
    Jaha, du ska åter igen börja med att tillskriva andra känslor för att provocera fram respons. Vad oväntat.

Det är redan förklarat vad programmet var:

Suhonen och Jönsson diskuterar frågan "Lägg ner SVT?" med gäster

Är någonting oklart för dig?

Det är lugnt, förstår videon är nått du inte kan förklara sakligt vad du vill med.

Men måste vara ärlig, trodde du hade nått sakligt att säga men icket.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Digestive skrev 2024-02-08 23:11:50 följande:
    Att jag vill diskutera programmet är inte särskilt långsökt när jag har lagt upp det i ett diskussionsforum.

Ingen fara, förstår nu att du inte hade nått att säga.

Men igen har vi insett alla i tråden, och att SVT/SR förblir opartiska och det är ett mycket svårt problem för dig.
    Dock inget jag kan hjälpa dig med, och av den mycket enkla anledningen du inte ens vill.

• klyban
    Digestive skrev 2024-02-09 00:26:53 följande:
    Ok. Bye.

Ja, bye, för tänker inte titta på 30min utan ens veta vad du vill mer precis disktuera.

Du vet om detta är kutym att göra så och berätta vad man vill sina klipp, som man vet mer detaljerad vad som ska diskuteras.
    Jag gör slutsatsen att det var inget som du ville diskutera mer precist och eftersom du inte vill berätta det.

• klyban
    Digestive skrev 2024-02-09 14:04:56 följande:
    Det står i inlägget:

Poäng om vad och av vad för argumentation.
    Sitta 30min och bara gissa vad du försöker säga är det ingen som gör.

Men de tär lugnt, jag förstår att du inte vill diskutera mer detaljerat om detta klipp.

• klyban
    Digestive skrev 2024-02-09 14:21:13 följande:
    Kan du inte lista ut det så var helt enkelt inte diskursen ämnad för dig. Rataxes hade inga som helst problem med att förstå och jag tvivlar på att fler skulle ha det.

Det finns inget behov av att rikta allt man skriver för att just du ska klara av att vara med.
    Det är mycket intressant att du inte ens vill diskutera ditt klipp.
  • klyban
    Digestive skrev 2024-02-09 14:04:56 följande:
    Det står i inlägget:

Då är svaret nej, då ingen vet ens vad poängen är mer detaljerat.
Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?