mari123 skrev 2023-01-04 10:37:08 följande:
De BORDE vara opartiska för alla är vi med och betalar.........MEN liksom vi som röstar på SD kan väl inte kräva ngt sådant? Betala och håll truten
Vad skulle inte vara opartiskt av SVT/SR här, att man har gjort en tårtbit på 25% och när den skulle varit på ~17% och när man redan skriver antalet.
Vad är det som gör SVT/SR hemska med detta?
Objektivt och opartiskt är SVT/SR, och lycka till påvisa detta, för det är rätt sällan de brister på detta.
Och med en felaktig tårtbit på nått de redan kvantifiera med 75 vargar ska berätta, det är ingen som vet, låter mest som osakligt gnällande och på saker som är helt betydelselösa för allt.
Och än mer intressant, varför vill ni ha bort SVT/SR som det ÖVERDRIVET mest opartiska och objektiva mediet i Sverige, ersättas med vad och skulle detta mediet vara mer opartiskt och objektivt, och om inte, vad är då syftet?
mari123 skrev 2023-01-04 11:46:58 följande:
Ja vi är ju en homogen grupp? I MIN värld så är alla svenska väljare rimligtvis med i DEMOKRATIN? Vilka tycker Du kommer före?
Vad är inte opartiskt av SVT/SR, det är en fråga vi ställer os var och varannan vecka med flashy, men monologen fortsätter då flashy redan vet det är desinformation.
Padirac skrev 2023-01-04 11:32:55 följande:
Om Ni som röstar på SD har en politiserad uppfattning om vad som är opartiskt så är Er kritik mot opartiskhet inte sakligt korrekt.
PS har demokratiparagrafen att förhålla sig till - många gånger är det där det skaver för SDs väljare
Och det är sakligheten som ALLTID brister, enda poängen de haft under flera år, det är om hon den dära influenser som satt och "grät" TV´n och slapp de svåra frågorna.
Och vi vet alla varför de attackerar SVT/SR och pga deras politiska granskning, för tydligen är det något i deras politik där man måste begränsa en opartiskt granskning.
Jag lärt mig sedan mycket länge att opartisk och objektiv granskning av politiken, är något som komiskt nog alltid extrem politik är rädd för och avsett om de är på höger eller vänster.
Men jag förstår dom att de är svårt ledsna över alla nazister och antisemitister som trillar ur SD pga denna granskning.
Eller att de undrar om vad faan de gjorde i ryssland.
Eller som nu alla vallöften som de ljög om för lura väljare att rösta på dom.
mari123 skrev 2023-01-04 12:38:14 följande:
Klart sa Bill, Glasklart sa Bull...
Så begränsa information är ditt tag för det Svenska samhället?
Och din saklighet är "bill och bull", du förstår väl att med detta att du berättar du vet du har fel, men ideologiskt inte kan ändra dig från partilinjen fast du vet du har fel.
Sånt här extremt intressant att se, och om du inte vet du har fel, så är det än mer illa med den objektiva sakligheten.