klyban skrev 2022-07-26 07:06:11 följande:
Min person är irrelevant för allt!
Det är palles fascist event, börja där.
Men varför försvara fascism så svårt att det inte ens skulle vara palles event?
Digestive skrev 2022-07-25 18:17:27 följande:
Precis och i en rubrik som denna behöver man inte riktigt diskutera vilken part som notan tillskrivs:
Miljonnotan för Paludan - polisen: "Hade velat lägga pengarna på annat"
Sedan är inte provokatörer oskyldiga i den mening som halmgubbar verkar byggas upp här utan provokatörer är helt enkelt grundlagsskyddade precis som alla andra.
Palles event.
Har inte påstått att det inte skulle vara vederbörandes event. Din person är mycket riktigt ointressant till skillnad från din mentalitet i sak.
Aja, då förstår jag hur du resonerar och du verkar se våra grundlagar som flexibla utifrån hur känslor landar (någon annan förklaring verkar du inte vilja eller kunna ge).
Den här radikala mentaliteten - som anser att vi kan göra undantag i grundlagen om folk blir tillräckligt våldsamma - verkar tillta i Sverige och återfinns i vissa former även bland partiledare, exempelvis Annie Lööf.
Personligen så tror jag inte att det är särskilt smart att ta en liten klick våldsverkares parti - vare sig det är P4 Göteborg, en partiledare eller du som ursäktar våldet för ansvarig part.
C riskerar att bli det minsta partiet i riksdagen efter valet och det skulle inte förvåna mig om det är muslimers förtroende som bland annat har sjunkit - bland alla som har tröttnat på att våldsamheter i deras tillvaro ursäktas och med allsköns påhitt, vilket idag är väldigt många trötta själar.
Lycka till med att demontera ner grundbjälkarna som har skapat en av världens fredligaste kulturer. Jag tvivlar dock på att du och gelikar kommer särskilt långt men jag befarar att ni rör upp allt fler otrevligheter i samhället och på den väg ni har slagit in er på.