Crash Man skrev 2019-02-21 23:47:07 följande:
FDFMGA skrev 2019-02-21 19:24:32 följande:
Du ställer då orimliga krav - du menar alltså att man förutom rubriken ska klara av att läsa och förstå en artikels första mening också.
Lite väl elitistiskt och snudd på odemokratiskt då detta sannolikt utesluter större delen av FL:s SD-vurmare
Är ni dumma i huvudet alla tre?
Det börjar med att nihka påstår att Flash Gorden inte läste tredje raden i en artikel - som aldrig har länkats i tråden och implementerar att han även borde tredje raden i artikeln som han aldrig länkade. Detta är verkligen definitionen av en halmdocka. nikha argumenterar mot ett påstående som aldrig presenterades från första början.
Och som ett körsbär på toppen dyker FDFMGA och Kilbill fram och runkar av nikha för hans allt annat än bra analys.
Det som den här debatten handlade om var att SR benämnde IS-krigare som aktivister och även om det är långt ifrån det värsta man kan göra så är det ett bissart ordval. Hur skulle ni t.ex reagera om media kallade Anders Behring Breivik för en aktivist?
Jag skrev det här inlägget från min surfplatta så det är fullt möjligt att mina tjocka fingrar tryckte på fel knapp vid något tillfälle. Jag berättar de om nu någon skulle känna för kommentera min stavning istället för att komma med sakliga argument.
Jag kan kommentera dina härskartekniker och personangrepp om du vill. Eller dina osmakliga sexuella anspelningar.
Vilka "sakliga" argument hittar du i min penis?