Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Du kan återkomma när du jobbat på din läsförståelse. Du fick lite nya chanser nu efter ett halvårs radioskugga men jag ser att du inte snäppat upp till en minimumnivå av varken hederlighet eller läsförmåga. Det är ingen som väntar sig att du ska hålla med, men om du vill föra den sakliga diskussion du alltid hävdar så blir steg 1 för dig att börja förstå skriven text.
Varsågod nu att komma ropandes att du är utsatt för "ad hominem" igen, när det är du som saknar anständigheten att hålla dig till innehållet i det du citerar.
VI står här fortfarande och inte ens vet vad som inte var opartiskt.
Kommer det ta lång tid innan ni berättar detta, undrar då ni haft ett 20-30-tal försök nu, och inte ens en gång påvisat att SVT/SR inte är opartiska.
Bristande saklighet för det nämna berättar att det inte var något här heller, och kan aldrig tänka mig du berättar detta i nästa inlägg heller och efter alla dessa försök och utan påvisat vad är det som gör SVT/SR inte opartiska med detta Text-TV nyhetsnotis.
Med tidigare erfarenheter så inser jag att du aldrig någonsin kommer påvisa denna icke opartiskhet av SVT/SR.
Och talande!!!