Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
"Vår vän Joe Biden"
"Vår vän Joe Biden"
SVT har precis publicerat artiklar om samtyckeslagstiftningen, som älskas av vänsterfeministerna och hatas av högerkonservativa:
www.svt.se/nyheter/utrikes/samtyckeslagstifning-pa-frammarch-i-europa
www.svt.se/nyheter/inrikes/sa-gick-det-till-nar-sverige-fick-samtyckeslag-1
www.svt.se/nyheter/inrikes/samtyckeslagen-fem-ar-fallande-valdtaktsdomar-mer-an-fordubblats
www.svt.se/nyheter/inrikes/alice-blev-valdtagen-pa-en-hemmafest-inte-sjalvklart-att-anmala
Tre av fyra artiklar är positiva, och den enda kritiska röst som hörs är adokvaten Bengt Ivarsson som får ett kort stycke i en artikel som avslutas av någon som säger emot honom.
Här märks det tydligt att vänsterfeministerna inne på SVT själva älskar samtyckeslagen. Till exempel har man intervjuat ett våldtäktsoffer, men ingen kille som säger sig blivit oskyldigt dömd. Fokuset i alla artiklar ligger på att lagen är bra.
Jag kommer inte svara på trollen om ni väljer att kommentera det jag skriver. Och ni andra, sluta mata de två trollen i denna tråd. Ignorera dem istället så tröttar dem.
Svaret berättar att sakligheten inte finns, endast ad hominem.
What gives?
När du glömmer av att påvisa att SVT/ST inte är opartiska med sakliga argument och röd tråd och utan glömma nått.
SÅ berättar du bara en ENDA sak och det är att SVT/SR är opartiska.
Och jag vet redan med nivån du har, att du aldrig ens kommer försöka göra detta, då saklighet är besvärliga saker för den som inte vet vad det är ens.
Dock är saklighet med medföljande attribut det enda sättet och komma fram till något, och du verkar inte ha den viljan.
SVT/SR bedöms av det som är i rutan, inte deras anställda egna personliga åsikter.
Det är det som kommer ur rutan/radion som berättar om det är opartiskt eller inte.
Du fallerar att påvisa SVT/SR inte skulle vara opartiska, igen.
Det är det som är i rutan och radion som har betydelse för opartiskhet.
Och det har du TOTALT fallerat att påvisa SVT/SR inte skulle var opartiska IGEN!
Och att du flyr från sakligheten och sen kräver svar på andra frågor, vad är det om?
För det enda du gör där är att bekräfta att jag har rätt och när du drar på det viset.
Heller svarar jag sällan på någon som svarar på frågor med nya och frågor tillbaka och i syfte att smita.
Det är en diskussionsteknik som ingen går på, just för det berättar du har inga svar.
SVT:s serie ?SD-bögar? berättar inte hela historien om varför många bögar lockas till SD.
Svaret är enkelt: den stora invandringen från länder där bögar mördas.
Det är detta serien borde ha handlat om ? om den verkligen ville förklara fenomenet ?SD-bögar?, skriver Luai Ahmed.
Den stora invandringen gör att vi bögar väljer SD (expressen.se)
Jag missförstod nog, , jag trodde de (SVT) hade lyft problemet med homosexuella som söker sig till SD. Trist.
Luai är fantastisk.
?????
Vet du ens själv vad du ville ha sagt med detta?
En sak vet vi i alla fall, ytterligare en gång till och ingen påvisan om att SVT/SR inte skulle vara opartiska.
Advokaten är inte den som gett domen.
Och vad är det för följdfrågor som är relevant att ställa till en advokat?
Även är det advokatens arbete att försvara och säg saker för sin klient.
Hur kan man inte förstå så enkla saker?
Inser IGEN att SVT/SR förblir opartiska även efter detta inlägget.
Kanske du ska lära dig vad en advokat är, för nu verkar all fokus vara på allt annat.
En sak vi lär oss med detta inlägget dock, SVT/SR för blir opartiska.