Världsmedborgare skrev 2017-01-07 14:27:57 följande:
Det fanns Judar med makt även hos Nazisterna, och vår mest kände svenska Nazist i nutid är färgad, Jackie Arklöv, så det bevisar ingenting.
Och nu pratar jag inte om de priviligerade som är synliga utåt, utan vad som gäller bland folket, vilket oftast eller alltid, är nåt helt annat.
Uttryckte Gina sig antisemitiskt i TV? Inte alls, och då ser jag heller inget fel med att hon var Julvärd.
Vi folk har för privata åsikter får vi/måste vi acceptera, det står i vår grundlag, och så länge det inte framförs på ett otillbörligt sätt är knappast nåt att kritisera.
Hur många ggr har t.ex inte Sven Wolter framträtt i TV, han som inte har nåt emot en väpnad vänsterrevolution i Sverige.
Eller ska vi stoppa alla som har extrema åsikter tycker du?
För mig låter det långt mer extremt och farligt, än att låta alla ha sina åsikter ifred, tycka och tänka vad dom vill, så länge det inte tar sig uttryck som strider mot nån lag eller regel.
Jaha, har du förläst dig på "Bevor Hitler Kam" som antisemiterna brukar använda som "bevis"?
Inte i TV, däremot i sin blogg och på twitter där hon jämfört Israel med nazityskland och rekommenderat en bok av en nazist som kvällsläsning.
Allt detta bidrar till en normalisrering av antisemitism och spridande av konspirationsterorier ocm judiska sammansvärjningar och att media styrs av judar. Något som bl.a. ledande sverigedemokrater ägnat sig åt.
Låt gärna alla åsikter komma fram, men låt dem även bemötas offentligt också.
Jag slutade betala licens för många år sedan, mina syskon sa upp licensen när Gina Dirawi valdes till julvärd.