KillBill skrev 2016-01-31 11:40:39 följande:
Det är ett djävla otyg av dig att du publicerar samma inlägg i flera trådar men bara därför att så får du samma svar i den här tråden:
Jag tror att alla här i tråden förstår hur snacket går när du träffar SD kvinnorna på krogen..
När det gäller badhus så gäller problemen ett fåtal. De flesta badhus har inte rapporterats in några problem:
www.expressen.se/nyheter/badhusen-sjalva-om-sakerheten-i-simhallar/Jag tror det är dig som folk är trötta på...som ständigt skriver om SD-kvinnor i alla dina inlägg.
Jag undrar vilka kvinnor som du diskuterar med om du ska hitta några som inte är oroliga över samhällsutvecklingen. Min gissning är att du mest håller till framför datorn och lever i din drömvärld...så du har nog inte gått på gator och torg det senaste halvåret.
Vad gäller övergrepp i badhus kan du läsa i Expressen om helgens övergrepp i Växjö och du kan läsa Expressens ledartext om Rosenlundsbadet i Jönköping. För övrigt kan jag berätta att det kring Rosenlundsbadet varit krismöte i veckan med socialtjänst /HVB-boenden om alla bekymmer kring badet. Finns mängder med artiklar bla om Eriksdalsbadet, Örnsköldsvik mm mm. Att du ens orkar förneka detta...nu har ju till och med polisen slutat med att förneka att det är kaos i landet.
Förmodligen kommer du ju svara att detta inte är sant - det är SD kvinnor som hittat på allt.
Ett tips är att lämna datorn ibland och se verkligheten ser ut - inte som du vill den ska se ut.