första försöket RMC
Blöder mer idag och har en rejäl mensvärk. Så jag tror att försöket misslyckades. Har inte testdag förrän 29/2, men jag gör ett test imorgon och ringer sen rmc.
Blöder mer idag och har en rejäl mensvärk. Så jag tror att försöket misslyckades. Har inte testdag förrän 29/2, men jag gör ett test imorgon och ringer sen rmc.
Nej inget nytt... Vi ska till RMC om en vecka. Är fortfarande mest undrande över om vi kanske får starta direkt då jag ska få mens typ då eller om vi måste vänta... jag älskar liksom att få planera sånt här och fixa med jobb o alltmen får helt enkelt acceptera att jag får vänta.hur går det för dig Niaa? Börjat spraya än?
Vi kommer ha kort protokoll om inte läkaren säger annat. Vårt problem är att min man har lite för få och långsamma spermier, så vi kör icsi-metoden .
Lycka till ni spm kör igång nu. Min plan är att få må dåligt veckan ut och sen är det nya tag. Min man tog det ännu hårdare än vad jag gjorde. Tror att han tycker det är jobbigt att jag måste börja spruta igen. ( han har fobi för sprutor, vilket jag tack och lov inte har. Men jag håller dem utom synhåll för honom.) Ser inte direkt gram emot att börja spruta igen, men gör det gärna om det blir resultat av det. Hoppas att nästa försök lyckat och att bi får ägg till frysen.
Hej! Jag ska på min första utredning den 4 april i Linköping någon mer som har varit på rmc Linköping och hur går det till är så nervös. Jag är tacksam för alla svar <3
Vår utredning gick till ungefär som för 180611. Spermaprov, några blodprov och genomspolningen av äggledarna. Tyvärr hade vi en fruktansvärd läkare som jag skrivit om tidigare i tråden. Så vår utredning var väldigt påfrestande. Men det var så underbart när vi fick komma till Linköping och fick en läkare som var noggrann och jättetrevlig. Hon rekommenderade även en läkare i Jönköping där jag nu gör ultraljuden och blodprov.
Hej tjejer, har haft min tfn tid med rmc idag och får börja spruta igen vid nästa mens, så runt påsk. Känns skönt, var rädd att jag skulle behöva vänta någon månad. Eftersom alla värden såg bra ut senast så blir det samma doser med gonal f.
Jag ska köra kort protokoll iaf :) Dock inte denna gången heller. Tydligen sammanfaller allting med påsken och eftersom de har stängt då så fick jag inte börja med sprutorna den här gången heller :(
Ush ikväll blir det orgalutranen också /: ser inte fram emot den...
Det gick ok ! Sved som sjutton precis efter men börjat lugna sig nu...men gonal f r väldigt mycket trevligare :P hur går det för dig??