180611 skrev 2016-01-24 18:02:48 följande:
O vad skönt att det gick bra believe!! Är det ett normalt antal befruktade ägg? Om det nu finns något sånt... tänkte på dig i fredags! Tråkigt med feber! Har du haft ont nu efteråt? Hade du kunnat jobba exempelvis? Lycka till imorgon!
Och lycka till Niaa imorgon! Nervös? Skriv gärna ner dina frågor på en lapp innan om du har några stycken. Man glömmer gärna det när man sitter på läkarsamtal! Ja det känns väldigt skönt att ha ett datum! Kunde byta dag rätt enkelt så jag slapp ta ledigt!
Välkommen jooo! Vad roligt att du också går på RMC Linköping! Vilken läkare fick du träffa och vad gick ni igenom? Ok så ditt tsh är ett problem? Vad roligt att höra att du fått bra intryck av dem! Jag har ju inte börjat behandlingen än. Ska dit 2:e mars. Spännande men samtidigt läskigt! Precis som du säger...
Jag vet inte om det finns ett normalt antal. Men jag blev glad av att det fanns fyra. Först trodde jag att det inte fanns något så jag blev otroligt glad..
Hade lite ont i fredags när smärtlindring släppte och sen efteråt har jag bara väldigt svullen mer än innan man får typ gömma magen i stora tröjor så folk inte ska titta men hoppas på att den snart ska gå ner..
Jag ska börja jobba på tisdag om jag mår bättre. .