believe 88 skrev 2016-01-10 18:53:54 följande:
Ja självklart att jag ska berätta hur det går. Jo jag hade tänkt att jobba på som vanligt, då ingen på mitt jobb vet något.
Vårat förhållande har nästan blivit ännu bättre nu under denna tiden med alla undersökningar och allt. Pratat och diskuterar och delar alla tankar vi har. Visst att man blir små irriterad och sånt men det är väl livet. ?
believe 88 skrev 2016-01-10 18:53:54 följande:
Ja självklart att jag ska berätta hur det går. Jo jag hade tänkt att jobba på som vanligt, då ingen på mitt jobb vet något.
Vårat förhållande har nästan blivit ännu bättre nu under denna tiden med alla undersökningar och allt. Pratat och diskuterar och delar alla tankar vi har. Visst att man blir små irriterad och sånt men det är väl livet. ?
Ok! Blir säkert jättebra! Har också tänkt jobba som vanligt! Kan du ta ledigt med kort varsel o så?
Ja jag förstår vad du menar. Till största delen har vi faktiskt kommit närmare. Men de sista veckorna över jul har varit tuffa på många sätt. Dessutom är vi mitt uppe i ett husbygge vilket kräver en hel del energi det med. Vi är nog bara trötta. Men funderar ändå på att kanske planera in en liten date????