• Niaa

första försöket RMC

Cia33 skrev 2016-09-19 12:04:06 följande:

Då var ÄP klart. 14 blåsor blev totalt 9 ägg. Så det är det bästa resultatet hittills. Håller nu tummarna för att alla tar sig. Den här gången överraskade min man med att vilja vara med på ÄP också. Gick bra.

Jättebra utfall Cia33! Hur många blev det sist? Man glömmer så snabbt! Håller tummarna för att dom utvecklar sig fint och ni får några till frysen med :)

Här är jag inne på spraydag nummer 7. Inga biverkningar så här långt. Lite ont i huvudet men inga fruktansvärda värmevallningar som jag hade sist. Har även dragit ner ordentligt på kaffet denna gången, dricker en kopp på morgonen men annars bara koffeinfritt och hoppas att det ska bättra på oddsen lite :)
  • Niaa
    Emmis84 skrev 2016-09-20 14:12:51 följande:

Jag fick nyss reda på att inget av min ägg kom till frysen.. Känns tung

Nu hoppas jag verkligen att det lilla livet i mig vill hänga kvar..

Vad tråkigt.. verkar verkligen som det är få förunnat att få till frysen... så mycket enklare det hade varit! Vilken rd är du på nu & när har du testdag?

Är det någon av er som vet om man får ha sprutor med sig i handbagaget när man flyger eller ? Jag ska flyga på weekend nästa vecka och kommer behöva ha sprutorna med mig. Vågar inte ha dom i packningen ifall det skulle bli strul med bagaget...
  • Niaa
    180611 skrev 2016-09-25 08:15:11 följande:

Hoppas att det går bra alla som är mitt uppe i era behandlingar nu för september verkar vara magisk!! Jag är nämligen gravid!!!!! Spontant!! Efter 3 år utan ett plus! Så all lycka till er andra också nu!!! O Jooo Grattis till dig också!!!!

Nämen vilken grej! Kan ni inte smitta av er lite på oss andra? :) jätterolig läsning! Ni ger oss andra hopp! Kram på er < 3
  • Niaa

Hur går det tjejer? För min egen del är det första VUL på onsdag!

• Niaa
    believe 88 skrev 2016-10-03 16:34:30 följande:

Gjort äggplock idag och fick ut 19 ägg..

Ska få besked imorgon om hur många som blivit befruktade. .

19 ägg?! Jisses vilket bra utfall! Håller tummarna för att du får massa befruktade!
  • Niaa

Själv började jag blöda idag och har ont i magen. Så jag tror att det är kört. Ska avvakta någon dag till och sen testa så jag vet säkert. Men får nog börja leta efter en privat klinik.[/quote]

Fy det är inte rättvist cia33.... tänker på dig <3

• Niaa
    believe 88 skrev 2016-10-04 16:53:53 följande:

Det blev 4 st som blev befruktade. . Hade förväntat mig lite mer..

Förstår det... men förhoppningsvis fyra riktigt bra ägg som får flytta in i frysen! :) vad sa dom om återföring?
  • Niaa

Hur går det tjejer? Här är det dags för ÄP imorgon. Känner absolut ingenting i magen, är knappt svullen vilket är en drastisk förändring från sist när jag nästan såg gravid ut dagen innan ÄP. Hoppas verkligen att det inte betyder färre ägg...

• Niaa
    believe 88 skrev 2016-10-12 16:14:22 följande:

Åå lycka till imorgon med äggplock. .

Jag var inte häller svullen eller något och jag hade 19 ägg att plocka...

Nu är jag på dag 6 med rivningen och hat lite blandade känslor. .

Fick brev i går av att inga av de som odlades vidare på gick inte att frysa..

Tack, det ger mig lite hopp! <3

Vad tråkigt att höra att du inte fick något till frysen.. vi får hoppas lite extra på ägget ni fick tillbaka.. när har du TD?
  • Niaa
    gammelpysen skrev 2016-10-12 17:29:18 följande:

Jag är också på dag 6 på ruvningen och känner ingenting. Hoppas att det inte är ett dåligt tecken. Två veckor kvar till TD.

Två veckor känns som en evighet i denna karusellen.. men 6 dagar är å andra sidan ingen tid och säger som så många andra att det inte alls är en självklarhet att känna något alls.. håller verkligen tummarna för dig gammelpysen:)
Svar på tråden första försöket RMC