• gammelpysen

första försöket RMC

believe 88 skrev 2016-10-04 16:53:53 följande:

Det blev 4 st som blev befruktade. . Hade förväntat mig lite mer..

Jag fick 6 på 16, men det viktiga är att det är fina ägg
  • gammelpysen

Jag är också på dag 6 på ruvningen och känner ingenting. Hoppas att det inte är ett dåligt tecken. Två veckor kvar till TD.

• gammelpysen
    believe 88 skrev 2016-10-14 18:14:28 följande:

Det var kört denna gången oxå. . Tog ett test när jag kom hem och fick inte gravid på..

Beklagar verkligen!! förstår känslan helt även om vi (ännu) inte testat negativt efter IVF, men ack så många gånger tidigare. Alltid lika jävligt. Ta hand om dig!!!
  • gammelpysen

Måste man ha ägglossning för att få tillbaka ett embryo??? då är det kört för min del. Jag har inte haft ägglossning på över ett år. Hur gör man då???

• gammelpysen
    Niaa skrev 2016-10-15 09:12:56 följande:

Känner med dig believe 88 ... ni har ett landstingsfinansierat försök kvar också väl?

Vårt ägg delade sig inte ordentligt så försök nummer 2 för oss kan man väl sammanfatta som riktigt misslyckat... Ska ha ett samtal med läkaren idag och lägga upp en plan för nästa försök. Känns otroligt tungt och jag undrar hur man ska orka med alla dessa besvikelser...

Så tråkigt att höra, verkligen!!! Hoppas verkligen att nästa försök går vägen!!!
    Svarade dig i andra forumet ang antal, vi är i samma sits. Tänk att det är till bättre och vilken tur att tekniken finns. 
    Stor kram!!!
Svar på tråden första försöket RMC