• djkghkl

börja nästa ord på förra ordets sista bokstav

Börja nästa ord på förra ordets sista bokstav.

Jag börjar med stol,alltså ska första ordet börja p bokstaven L.

• Svar på tråden börja nästa ord på förra ordets sista bokstav
  • flygrl

Lax

(@Vik945: Nu kan ju inte jag tala för alla i tråden/lektrådarna men för mig e lektrådarna ffa en lättsam och trevlig lek som hjälper mig skingra jobbiga tankar och får mig att somna in lättare (har sömnproblem). Dessutom får man i flera av trådarna veta lite mer om hur lekkamraterna tänker om saker & ting. Allt här i tillvaron måste inte va så djupsinnigt och avancerat enligt mig. :)

• Vik945

Xylitol

Flygrl/kokos: Okej, då förstår jag hur ni tänker kring lekarna, mitt misstag.
    Om du inte redan gjort det så kan det hjälpa att slå av blått ljus på mobilen/datorn när du ska sova, påstår forskarna.

• kokosnötmjölk

Laser

(Vik945: Tack för tipset! Har dock redan testat det, och använder det så att det sätts på automatiskt efter 23.00 :)

Du har väl inte gjort något misstag? Man måste väl få fråga om man undrar tänker jag ;)

• Vik945

Rävsax

Okej.
    Nä sant men jag anade att det inte fanns någon medveten tanke bakom det, likt någon som rycker upp kylskåpsdörren och stirrar tomt för att sedan göra det igen efter en stund nästan på automatik. Eller någon som uppdaterar flödet på Facebook om och om igen, så gott som omedvetet. Jag visualiserade folk i tråden som något närmare besläktat med zombie än människa. 

Svar på tråden börja nästa ord på förra ordets sista bokstav