Inlägg från: Jennymariaa |Visa alla inlägg
  • Jennymariaa

BF september 2016

lindamjonsson skrev 2016-01-11 20:31:15 följande:
    Nej vad kul, var då? :)
    Svedala :))
  • Jennymariaa
    lindamjonsson skrev 2016-01-12 07:57:18 följande:
    Försökte komma in på din profil för att skicka ett PM till dig, tänkte det kunde vara kul att höra lite mer eftersom vi bor så nära varandra :) Skicka gärna ett till mig, min profil ska vara öppen! :)
    Jag ska kolla när jag kommer hem. Är inne på appen just nu & där kan man inte göra så mycket haha :)
  • Jennymariaa
    albedo skrev 2016-01-12 18:31:18 följande:

Hejsan, fick positivt idag med första barnet efter andra "försöket". Enligt CB digital är det 1-2 veckor sedan befruktningen så räknar att jag är i v 4 tills jag får annat besked hos bm 25e jan.

Är snart 29 och bor med min man i Göteborg. Träffas gärna för att tjôta lite. =) Vi planerar att inte säga något förrän det i princip är för sent med abort, v 18-22... Men får väl se hur länge det går att dölja.

Grattis :)
  • Jennymariaa
    albedo skrev 2016-01-12 19:25:47 följande:
    Tack så mycket! =) Det känns jättekonstigt.... Har haft några symptom men räknat med att det varit PMS... Så blev en chock i morse, får se hur lång tid det tar innan det riktigt sjunker in.
    Det kommer ta några dagar men när du väl förstår det är det underbart!!!
  • Jennymariaa
    grodan999 skrev 2016-01-13 14:55:39 följande:

Är det någon än jag som har extremt ryggvärk? Halsbränna deluxe och trött :( Dessutom har det börjat droppa Mjölk från brösten! ?

Orolig att det är tvillingar? Finns i släkten

Var inte såhär trött med första barnet..

När har ni inskrivning? Jag ska snart få kallelsen det blir nog runt v.8 (är i vecka 5 nu)

Åh vi har också det i släkten.. Känner mig lite nojig över det men först & främst hoppas jag på att där är en & blir det två är det en fin bonus!!

Jag ska på hälsosamtal den 26 är då i början av v.9 :) sen går man igen vid v.12. Känns som en evighet tills dess haha
  • Jennymariaa
    Jessima skrev 2016-01-14 06:25:02 följande:

Jag har inga symptom alls, har lite ont i äggstockarna och haft ont i bröstvårtorna, men det känns som att det börjar avta :-/

Ont i ryggen har jag haft sen jag plussade förra veckan.

Bör jag bara orolig eller är det helt normalt?

Vilken vecka är du i??
  • Jennymariaa
    NollÅtta skrev 2016-01-14 14:12:33 följande:

Jag ska på VUL imorrn, är då I v 6+5. Hade en blödning förut..det var e klump I också...så håll tummarna för mig 8.20 morrn bitti

Son född -10 och Dotter född -13
    Håller tummarna <3
  • Jennymariaa
    Familjeliv2016 skrev 2016-01-14 22:09:33 följande:

Hej

Har också Bf september :)

Får jag fråga er hur ni gör med sex?

Vi fortsätter som vanligt för att jag läst att det är Ok.

Vi har inte haft det sen vi plussade. Vet inte varför faktiskt men det finns nog en liten rädsla
Svar på tråden BF september 2016