Inlägg från: Längtan efter nr 4 |Visa alla inlägg
  • Längtan efter nr 4

BF september 2016

misslina skrev 2016-01-23 04:48:11 följande:

Alltså det här är helt otroligt!!!! Jag är i chock!!!

Jag är gravid!!! Ihhhhhhh! Plussade i dag på bim-3 på em!

Fattar ingenting! Oj vad nervös jag var i dag när jag tog testet!

Har känt mig lite annorlunda de senaste dagarna men har inte velat tänka på det eller skriva nåt pga av en ev besvikelse.

Men har känt mig trött, ont i boobisarna, och mer stramande och pirrande över tjejmagen!

Helt galet!

Stort grattis... :) ja plussade med på bim -3 vilken känsla vi fick en fin julklapp... :) När blir ditt bf?
  • Längtan efter nr 4
    misslina skrev 2016-01-23 08:26:41 följande:

Tack snälla!

Ja det säger lite olika men, 29 september är mitt bf.

Själv då? Hur mår du?

Va härligt.. Jadu ja har bf ca 2 sep o går in i v. 9 idag... Redan... :) jag mår fruktansvärt dåligt. Mår jätte illa o har foglossning från helvetet. Men ibte så konstigt ja födde barn i somras så kroppen har inre återhämtat sig ön... Men de får gå...

Hur mår du?
  • Längtan efter nr 4
    Lillafamiljen78 skrev 2016-01-23 13:32:04 följande:

Jag går oxå in i vecka 9 på måndag, mår oxå skitilla o trött, varit hemma i 2 v från jobbet! Dock har jag fått bruna flytningar idag så vet inte om det är missfall på g :(

De får vi verkligen inte hoppas på att de är. <3
  • Längtan efter nr 4
    sandiepie skrev 2016-01-23 21:51:33 följande:

Halle da! Varför har ingen berättat att man har typ mensvärk varje dag när man är gravid? Hahaha! Detta gör mig knäpp. Kommer på kvällarna när man ligger i soffan och slappar.. Starkaste symtomen jag har iallafall ;) går in i vecka 7 imorgon :D

Dock är de ibte alla som känner den växtvärken.. Ja gjorde inte de med första men med resten sjukt jobbigt... Hoppas de släpper lite sbart för dig. :)
  • Längtan efter nr 4
    Lillafamiljen78 skrev 2016-01-24 10:31:12 följande:

Nä har inte kommit något mer, har fått tid i morgon privat för ett vul så då får jag veta helt säkert.

Ok skönt att de inte kommit något mer o att du fått tid till privata...
  • Längtan efter nr 4
    Jet85 skrev 2016-01-26 13:35:01 följande:

Hoppar ur gruppen igen då jag återigen fått utomkvedshavandeskap och opererat bort min andra äggledare :'-( kan inte längre få barn på egen hand, så nu kommer vi få hjälp med ivf. Hoppas det går bra för er andra <3

Beklagar. <3
  • Längtan efter nr 4
    vilsensjäl skrev 2016-02-01 17:21:14 följande:

Idag 11:08 förlöstes min lilla ängel på toaletten i min hand.

Jag förlorade mitt älskade barn.

Mamma hade gjort allt för dig som jag redan gör för dina tre syskon ?

Kan inte beskriva mina känslor just nu förutom, frustration, hat och ilska.

Ett missfall var inte direkt det jag behövde just nu :(

Mamma kommer alltid alltid alltid att tänka på dig

Beklagar verkligen. <3
  • Längtan efter nr 4
    vilsensjäl skrev 2016-02-03 21:04:17 följande:

Tack så jätte mycket. Det gör fortfarande ont i mitt hjärta och jag har brutit ihop ganska rejält här hemma :(

Förstår de o du måste får bearbeta. Hur mår resten av familjen? Du kab skicka mejl istället om du vill. <3
  • Längtan efter nr 4
    grodan999 skrev 2016-02-04 13:53:22 följande:

Vaknade idag med illamående som vanligt men sen blev det extrema kaskadspyor så Hej Vinterkräksjuka ×( Finns väl inge värre när man är gravid..usch!

Usch lider med dig o förstår exakt hur du känner vi har precis avklarat de där.. O ja mådde sämst av alla... :(
  • Längtan efter nr 4
    ausaaf skrev 2016-02-06 12:13:58 följande:

Såg att några av er frågat om fb-grupp. Det finns en hemlig. Pma mailadress till mig så bjuder jag in.

Måste vara mailadressen man loggar in på fb med och man måste kunna läsa den mailen då det är där inbjudan hamnar.

Har skickat meddelande till dig
  • Längtan efter nr 4
    anni84 skrev 2016-02-07 18:39:15 följande:

ÅåVad härligt med en tråd! Hoppar gärna in här. Bf 2 sep och mitt tredje barn. Hur mår ni alla?

Grattis... Vi har samma bf än så länge... :) här har illamående hålla i sig dygnet runt seb ja plussade mer eller mindre. Så lite jobbigt. Äveb foglossning som gör de jobbigt.. Detta är mitt fjärde... :) Hur mår du själv?
  • Längtan efter nr 4
    misslina skrev 2016-02-07 20:12:14 följande:

Usch här slog illamåendet till med dunder och brak! Jag som var så dum som trodde att jag skulle klara mig bra denna gång!

Bläää hur ska man orka? Min förra grav mådde jag dåligt ända fram till förlossningen! Kräktes nästan varje dag!

Gahhhh hoppas det inte blir så denna gång :(

Usch va jobbigt... Ja håller tummarna stenhårt för att de inte ska hålla i sig fram till förlossningen.
Svar på tråden BF september 2016