Inlägg från: Jossi91 |Visa alla inlägg
  • Jossi91

BF september 2016

Hej!

Jag hoppar in här om det är okej? Jag är i vecka 7 (6+0) med första barnet. Blev oplanerat gravid med min sambo men är inte mindre välkommet för det :) plussade 8/1 efter att känt på mig att jag var gravid. Har bf 13 september och ska på inskrivning den 8/2.

• Jossi91
    skatergirl81 skrev 2016-01-20 20:09:25 följande:

Hej,jag plussa igår och jag bor också i Norrköping

Jag är 34. Tycker också det känns overkligt, men vi är mycket glada! Hoppas bara lilla fröet vill stanna nu! Längtar efter att få bebismage och ha varit på ultraljud så man kan känna sig lite mer trygg med att det faktiskt kommer en liten i september.

En till ifrån Norrköping. Jag är 25 och plussade för snart två veckor sedan och har bf 13 september. Iallafall om man ska tro min vårdguiden :)

Har ni skrivit in er på mvc än?
  • Jossi91
    SaWi skrev 2016-01-21 10:58:01 följande:

Ja ska till mvc på torsdag nästa vecka :)

Spännande! Jag ska dit 8/2 och det känns som hundra år kvar :P
  • Jossi91
    skatergirl81 skrev 2016-01-21 12:52:16 följande:

Hej...vad kul med en till från norrköping! Min bf är 27/9...känns så overkligt. Ska ringa imorgon då det är telefontid. Längtar tills första ul, vi säger inget förrän efter det.

Ja känns verkligen overkligt. Du skulle gå på någon Lovisa mottagning va? Tyckte du skrev det. Vad och vart är det? Det är väl tänkt att vi ska berätta för föräldrarna efter vi varit på inskrivning. Min bästa vän och sambons bästa vän vet redan men resten får vänta :)
  • Jossi91
    lksnigel skrev 2016-01-22 21:05:42 följande:

Oj, många från denna lilla håla! Kul! :)

Jag är också ifrån sörping men bor i Norrköping :p jag är 91 och gick ramunder på högstadiet.
  • Jossi91
    Linn1994 skrev 2016-01-22 16:32:40 följande:

Hej! Är en tjej på 21 år från Söderköping (såg att det var några från norrköping här) ;)

Jag är gravid med mitt andra barn. Mitt första är.en ängla son som heter Gustav. Han gick bort den 1 oktober, 1 år och 4 månader gammal.

Har inte läst igenom allt här, men om det är någon jag känner här på denna tråd så säg inget till någon. Fortfarande hämligt :)

Är i v. 6+5 och beräknad till den 10 september :)

Jag känner inte dig men kan jag ha läst om Gustav på facebook? :)
  • Jossi91
    Jossi91 skrev 2016-01-22 21:10:41 följande:

Jag är också ifrån sörping men bor i Norrköping :p jag är 91 och gick ramunder på högstadiet.

91:a** :P
  • Jossi91
    skatergirl81 skrev 2016-01-22 12:06:05 följande:

Det ligger vid Motala ström i Norrköping, där kan man gå på mödravården om man inte vill gå till vrinnevi sjukhuset. Googla så hittar du dem!

Jag har ringt idag och bokar in inskrivning och ul I mars...ska bli så spännande. Vi ska nog överraska päronen sen när vi har varit på ul

Aha, där ser man! Jag skrev in på mig på vrinnevi. Hade ingen aning om att det fanns fler ställen :p jag är den första bland mina vänner med barn så har ingen koll alls.
  • Jossi91
    lksnigel skrev 2016-01-22 21:22:04 följande:

Det gjorde jag med!! :)

Du är lite yngre än mig så lär inte vet vem du är men kul att man kan träffa på lite sörpingsbor här :)
Svar på tråden BF september 2016