• SaWi

BF september 2016

Hej,

Hoppas ja får hoppa in här också. Är gravid och väntar mitt 3:dje barn. Tror ja e beräknad till ca 17 september. Men får se när ja ska till bm nästa vecka.

Har redan tyvärr fått foglossning o kräker på kvällarna och e konstant trött (gissar att dom flesta är de). Men annars mår jag bra :)

• SaWi

Förra gången kunde ja inte va nära köttfärs el pizza. De har inte kommit än, men kanske kommer.

• SaWi
    mysaanj skrev 2016-01-19 16:44:28 följande:

Någon som vart med om väldigt tidig foglossning?

Har idag börjat känna smärta i korsryggen/svanken. Antingen gör det konstant ont och ibland känner jag en ilning från magen bak i svanken. 

Kan det vara foglossning eller är det något annat ? 

Ja har haft de i ca 1 vecka nu o har bf ca 17 september så tyvärr kan man ha de så här tidigt :/
  • SaWi

Precis kommit hem från min sjukgymnast som vill att ja redan nu blir sjukskriven 50% pga foglossning. Älskar mitt jobb men e väldigt tungt! Han trodde att om ja inte gör de nu kommer ja inte kunna gå i slutet :(

• SaWi

Är lite orolig, ska till läkaren idag o se om ja blir sjukskriven. Men har fått en kass läkare så ja vet inte hur de kommer gå ???? O enligt min sjukgymnast kommer ja knappt kunna gå slutet om ja inte blir sjukskriven ????

• SaWi
    Jennymariaa skrev 2016-01-21 13:57:34 följande:

Finns en klinik i Lund där du kan få göra vul

När du vill för 300 kr

Vet du vilken i Lund de e??
  • SaWi

Då kanske man ska ta sig en tur till Lund då :) Har varit på den kliniken innan med annat o dom e bra :)

Svar på tråden BF september 2016