Fröken W skrev 2016-01-22 18:46:38 följande:
Jag hoppar in här jag med. Plussade för första gången någonsin i lördags och är nog i vecka 7+2, åtminstone om man räknar från sista mensens första dag (har bara haft mens varannan månad senaste 1,5 åren så svårt att veta).
Jag har varit på mvc på hälsosamtal och har tid bokad i mitten av feb för inskrivning.
Jag har sjukt lite symtom. För några veckor sedan hade jag ömma bröst och kände mig svullen, men nu känner jag typ inget.
Illamående kan jag ana en pytteliten gnutta av ibland men den kan lika gärna bero på oro/nervositet. Är inte särskilt trött... Blir hungrig oftare, det är det enda.
Är detta normalt? Någon annan som knappt märker av att de är gravida?
Gjorde ett nytt grav.test igår bara för att se om jag fortfarande var gravid. Inga osäkerheter där. Eller kan man ens se på ett test om man drabbats/är på väg att drabbas av t.ex mf eller ma?
Tusen funderingar nu...kan inte sluta oroa mig.
Jag känner knappt av denna graviditet än så länge. Mår illa kanske var trejde dag. Jag har fått lite finnar, är lite trött samt "mensvärk". Mestadels har jag symtomen på kvällarna.
Men vem vet snart kanske det bara smäller till så mår man skit istället ;) jag ska ta ett till grav.test med veckor på, så jag kan se om hcg nivån har ökat. Ska göra det om 1 vecka ungefär. Är 5+5 idag :)