Inlägg från: Ninnis01 |Visa alla inlägg
  • Ninnis01

Det är mina första, tidigare MA trodde jag var i v12 visade sig vara två som dog i v7.
    Bor i Stockholm och min sambo är inte lika glad som mig ????

• Ninnis01

Ska på Vul idag håller tummarna att allt ser bra ut. Min sambo vill inte behålla antagligen. Så ska gå abortrådgivning :'(

• Ninnis01

[quote=76227769][quote-nick]alva91 skrev 2016-01-14 11:21:01 följande:[/quote-nick]

Menar du att han inte vill behålla alls eller om något ser fel ut ? 

[/

Han vill inte behålla :'(

• Ninnis01
    alva91 skrev 2016-01-14 11:21:01 följande:

Menar du att han inte vill behålla alls eller om något ser fel ut ? 

Han vill inte behålla :'(
  • Ninnis01
    Thyran skrev 2016-01-14 21:15:33 följande:

Jag med 10/9 =)

Bor i stockholm, du?

Jag bor också i Stockholm :) första barnet?
  • Ninnis01
    NollÅtta skrev 2016-01-15 11:01:09 följande:
    Sthlm här med. Valde att gå privat. Hos Mama Mia
    Son född -10 och Dotter född -13
    Jag vill behålla och han verkar ändrat sig nu och vill behålla :)

Jag är sugen på att gå till mamma Mia också men är tveksam. Och vill kunna göra något tidigt ultraljud.
    Är det ditt första?
  • Ninnis01
    Ninnis01 skrev 2016-01-15 12:23:00 följande:
    Jag vill behålla och han verkar ändrat sig nu och vill behålla :)

Jag är sugen på att gå till mamma Mia också men är tveksam. Och vill kunna göra något tidigt ultraljud.
    Är det ditt första?
    Såg att de inte var ditt första förlåt.
  • Ninnis01
    NollÅtta skrev 2016-01-15 13:37:20 följande:
    Vad roligt för er

Jag ar 2 barn sedan innan, 5 och 2 år. Jag gjorde själv ett tidigt ultraljud, men det kan man inte få via Mama Mia utan man får boka det privat. jag ringed och bokade på Sergelkliniken. De var väldigt bra och snälla. Kostade bara 350 kr. men då hade ju jag haft en blödning. Vet ej om det är andra priser annars.
    Jag gjorde ett vul igår på strandkliniken och det var för tidigt o se hjärtat så ska tillbaka på fredag. Kostade också 350kr.
    Men kluven med val om barnmorska, svårt det där!
    Såg du något på ditt ultraljud?
  • Ninnis01
    Thyran skrev 2016-01-15 22:20:30 följande:
    Ja, första barnet här med =) Kul!
    Var i stockholm bor du? jag bor ensam på kungsholmen =)
    Åh så spännande jag bor också på Kungsholmen :)
  • Ninnis01

Känns som alla mina symptomer går bort :( så rädd för missfall fick MA förra gången då dog dom (det var två) i v7 och upptäcktes v11.. Är det någon mer där symptomen avtagit bara sådär?

• Ninnis01
    NollÅtta skrev 2016-01-19 11:38:52 följande:
    Ja jag såg den lilla och sen visade hon mig hjärtat som slog. Var i v 6+5 då. Vilken vecka var du i när du gjorde VUL?
    Jag var i v 5+4 ska till den igen på fredag är då i v 6+5 hoppas jag får se ett hjärta då, så rädd! Känns som alla mina symptom är borta :(
  • Ninnis01
    lksnigel skrev 2016-01-18 12:51:02 följande:
    Samma här! Brösten ömmar bara mindre och mindre och molvärk har jag inte känt av på ett par dagar nu. Har också ett MA i bagaget, upptäcktes v. 12 men dött sedan v. 8. Minns att brösten slutade ömma i v. 10-11 eller något sådant den gången. Så svårt att veta vad som är normalt och inte när man inte har någon erfarenhet av en normal graviditet :(
    Usch! Ja de är så himla svårt. Men ska på vul på fredag v6+5 då så borde se hjärtat slå om allt är som det ska.
  • Ninnis01
    cloetta1 skrev 2016-01-19 13:49:33 följande:

Hur gör ni för att få VUL?! Jag frågade barnmorskan och hon sa tvärnej. Sist jag var gravid och fick MA så fick jag göra VUL på akuten. Skall man behöva åka till akuten för att lugna sig? !

Jag gick till en privatklinik, först var vi inne på abort och där av var vi tvungna och göra ett vul! Och nu har vi bestämt oss men har en tid på fredag så går dit och kollar på allt är bra.
Svar på tråden BF september 2016