Inlägg från: pumpkinspice |Visa alla inlägg
  • pumpkinspice

BF september 2016

Hej! Vågar kanske hoppa in här ???? Är gravid med första barnet i vecka 5+2, vi har gjort IVF pga oförklarlig barnlöshet. Är jätteglada men självklart väldigt oroliga med, det är ju så tidigt än. Beräknad förlossning är 5/9!

• pumpkinspice
    pannkakan87 skrev 2016-01-06 20:44:34 följande:
    Välkommen! Samma bf som mig ^^ vad kul!
    Tack! Vad roligt med samma BF! :)
  • pumpkinspice

Jag hade jättemycket molvärk i några dagar efter att jag plussade (julafton), sedan försvann det. Men både sköterskan på IVF kliniken och min syster som varit gravid sa att det oftast kommer och går såhär i början, så det är nog helt normalt! :)

• pumpkinspice
    alva91 skrev 2016-01-07 11:22:47 följande:

Jag är gravid med andra barnet får man hoppa in i denna tråden ändå ??
    jag är 24 år och sambon är 26. Glad

Bf 9 september, har börjat fått spända bröst och lite illamående.
    första barnet mådde jag inte illa alls men brösten spände.

Grattis! :)

Jag har börjat må lite illa idag, men vet inte om det är graviditeten eller bara en tillfällighet...
  • pumpkinspice
    barn2011 skrev 2016-01-07 17:53:38 följande:
    Hej, vad kul med en till IVF:are! Jag har också bf 5/9 (om jag räknat rätt)
    Mycket oro här med, men försöker tänka på att jag klarat mig igenom processen så här långt och försöker bara vara glad och drömma framåt! Ska troligen på VUL under vecka 4, ska ringa kliniken på måndag. Du då?
    Hej! Vad roligt att vi har samma! :D Jag ska på vul om två veckor precis. Försöker ta det i etapper, första var att komma förbi där jag borde fått mens, nästa var testdagen och nu är det ultraljudet! Men njuter lite också, är ju häftigt bara att fått se två streck på stickan efter all den här tiden :)
Svar på tråden BF september 2016