Inlägg från: Glöd100 |Visa alla inlägg
  • Glöd100

BF september 2016

Plussade imorse 2/1 2016! BF 9 september. Första barnet efter 6 försök! Känns fantastiskt för trodde ett tag att det var nå fel på nån av oss! Jag är 25, min sambo 35.

• Glöd100

Från Örebro här! Magont kommer och går, antar att det är "molvärken" alla skriver om :) mådde illa kvällen innan jag plussade och kräktes när jag borstade tänderna. Sovit middag nästan varje dag även fast jag är julledig nu och sover ut varje dag! Vet inte om allt är psykiskt! Haha

• Glöd100

Usch, jag är supernervös för att det inte ska gå vägen! Har ju inget i bagaget, men det verkar som att det är så vanligt nu för tiden tyvärr.

Har ju varit superledsen och nervös att det inte ska ta sig överhuvudtaget då det inte tog sig fören 6 försöket för oss. Värsta månaderna i mitt liv! Målar ju upp värsta seminariumet såklart också!

• Glöd100
    Nattisgris skrev 2016-01-03 17:28:51 följande:
    jag tror tyvärr de flesta målar upp värsta tänkbara i huvudet.
    Jag är exakt likadan tyvärr. 
    Tyvärr är det ju så om du får ett MF så är det ju något fel på embryot :(

STAY POSITIV !!
    Jag kommer nog vara ett stort nervrak de kommande månaderna. (Om det nu går vägen, peppar peppar!)

Har alltid sagt att alla får så fina välskapta barn att de sparas säkert nå vanskapt till mig. Hah, du hör! Psykfall här!

Hoppas det ändrar sig, annars kommer jag aldrig kunna njuta av att vara gravid!
  • Glöd100

Jag har berättat för min bästa kompis, kommer berätta för yttligare en bästis när som helst (hon vet att vi försöker)

Annars vill jag nog försöka vänta ut så länge som möjligt, typ v12. Men känner mig själv, kommer aldrig klara av det! *asg*

Jag är som en öppen bok :)

Svar på tråden BF september 2016