• Stolt Farsa

Vilka killar får dom snyggaste tjejerna?

Vilken typ av killar får dom snyggaste tjejerna. Vilka personlighetsdrag/utseende/attityder har dom killarna?

• Svar på tråden Vilka killar får dom snyggaste tjejerna?
  • Farfallos
    Lussekatta skrev 2015-12-23 18:29:05 följande:

Jag skulle säga att de killarna med en jordnära, generös och ödmjuk sida får de bästa tjejerna iallafall.

Det är en fin tanke, och många uppskattar ödmjukhet. Det är dock inget som tjejer faller för även om de uppskattar det senare i ett eventuellt förhållande. Ödmjukhet kan i värsta fall tas för att vara "velighet" eller motsatsen till god självkänsla och självsäkerhet, trots att den ödmjuka killen ofta är en trygg person.
  • Anonym (utseende)

TS, gå inte vilse i "snyggdjungeln" finns annat kvalitativt än utseende.just sayin' ????

• Lussekatta
    Farfallos skrev 2015-12-23 20:13:57 följande:
    Det är en fin tanke, och många uppskattar ödmjukhet. Det är dock inget som tjejer faller för även om de uppskattar det senare i ett eventuellt förhållande. Ödmjukhet kan i värsta fall tas för att vara "velighet" eller motsatsen till god självkänsla och självsäkerhet, trots att den ödmjuka killen ofta är en trygg person.
    Mycket sant, men i kombination med en övertygande självsäkerhet kan det kännas riktigt bra även vid första dejten ;)
    * Someone once called me delusional, I almost fell of my unicorn. *
  • Farfallos
    Lussekatta skrev 2015-12-23 22:47:24 följande:

Mycket sant, men i kombination med en övertygande självsäkerhet kan det kännas riktigt bra även vid första dejten ;)

Så sant så!
  • Stolt Farsa
    j a d e skrev 2015-12-23 20:13:26 följande:

Du startar ju bara löjligare trådar för varje gång. Varför? Väldigt mycket verkar kretsa kring utseendebekräftelse för dig. Lite tragiskt tycker jag. Du är väl vuxen?

Det finns inget svar på din fråga. Vad som är vackert är subjektivt.

Tjena jade

Du måste se ironin i det hela. Det här är kanske inte din typ av humor.

God jul
  • j a d e
    Stolt Farsa skrev 2015-12-24 14:23:55 följande:

Tjena jade

Du måste se ironin i det hela. Det här är kanske inte din typ av humor.

God jul

Så, alla dina trådstarter är alltså "ironi" och "humor"? Det må jag säga. :D

Trevlig jul. Jag har hört att man blir snygg av glögg, så skål!
  • Lussekatta

Tycker inte att det är eftersträvansvärt för en man att få de snyggaste tjejerna , enligt mig.
    Varför?

• Stolt Farsa
    Lussekatta skrev 2015-12-25 21:48:52 följande:

Tycker inte att det är eftersträvansvärt för en man att få de snyggaste tjejerna , enligt mig.
    Varför?

Vill inte du ha sådan som du tycker är vackert? Vi förutsätter såklart att resten stämmer också
  • Lussekatta
    Stolt Farsa skrev 2015-12-25 22:18:43 följande:
    Vill inte du ha sådan som du tycker är vackert? Vi förutsätter såklart att resten stämmer också
    Räcker det inte med snygg o trevlig måste hon va bombshell?
  • seriösanvändare
    Anonym (jepp) skrev 2015-12-27 08:21:14 följande:
    Invandrarna!

Menar du att invandrarkvinnor är snyggare än svenska kvinnor? För invandrarmän får sällan snygga svenska kvinnor. Det förekommer ja, men betydligt oftare ser de svenska kvinnor som blir ihop med invandrare ut son trash. Det vanligaste är att snygga kvinnor blir tillsammans med snygga män och / eller framgångsrika män. Oftast svenska eller västerländska. Men när det gäller kvinnor från andra kulturer kanske det ser annorlunda ut.
    Om du alltid är seriös, lever du bara ditt liv till hälften.
  • Personlig Utveckling Nu

Självsäkerhet, genuinitet, målmedvetenhet men samtidigt "freedom from outcome" (dvs. att de klarar sig vilket utfall som än sker; vare sig tjejen vill inleda något eller inte) brukar ligga bland toppen av egenskaperna vad jag har förstått. Cool

PersonligUtvecklingNu.se/passiv-inkomst - Få mer tid och energi för det och dem du värdesätter som mest
Svar på tråden Vilka killar får dom snyggaste tjejerna?