Vilka killar får dom snyggaste tjejerna?
Vilken typ av killar får dom snyggaste tjejerna. Vilka personlighetsdrag/utseende/attityder har dom killarna?
Vilken typ av killar får dom snyggaste tjejerna. Vilka personlighetsdrag/utseende/attityder har dom killarna?
Jag skulle säga att de killarna med en jordnära, generös och ödmjuk sida får de bästa tjejerna iallafall.
TS, gå inte vilse i "snyggdjungeln" finns annat kvalitativt än utseende.just sayin' ????
Mycket sant, men i kombination med en övertygande självsäkerhet kan det kännas riktigt bra även vid första dejten ;)
Du startar ju bara löjligare trådar för varje gång. Varför? Väldigt mycket verkar kretsa kring utseendebekräftelse för dig. Lite tragiskt tycker jag. Du är väl vuxen?
Det finns inget svar på din fråga. Vad som är vackert är subjektivt.
Tjena jade
Du måste se ironin i det hela. Det här är kanske inte din typ av humor.
God jul
Tycker inte att det är eftersträvansvärt för en man att få de snyggaste tjejerna , enligt mig.
Varför?
Tycker inte att det är eftersträvansvärt för en man att få de snyggaste tjejerna , enligt mig.
Varför?
Invandrarna!
Självsäkerhet, genuinitet, målmedvetenhet men samtidigt "freedom from outcome" (dvs. att de klarar sig vilket utfall som än sker; vare sig tjejen vill inleda något eller inte) brukar ligga bland toppen av egenskaperna vad jag har förstått.