Inlägg från: Anthony1978 |Visa alla inlägg
  • Anthony1978

Ansiktstatuering på förskollärare?

Jag rekommenderar dig att fundera ordentligt på detta, tänka utanför boxen och tänka framåt i tiden också,,,  jag är fulltatuerad på kroppen, händerna, halsen, har en del motiv på huvudet och så har jag två st i ansiktet,, 

"Jag ogillar vad du säger, men jag är beredd att gå i döden för din rättighet att säga det."
  • Anthony1978
    Anonym (nn) skrev 2015-12-22 07:22:19 följande:

[quote=76144047][quote-nick]Anthony1978 skrev 2015-12-22 00:58:01 följande:[/quote-nick]Jag rekommenderar dig att fundera ordentligt på detta, tänka utanför boxen och tänka framåt i tiden också,,,  jag är fulltatuerad på kroppen, händerna, halsen, har en del motiv på huvudet och så har jag två st i ansiktet,, 

Men dom du har på huvudet då, syns dom eller har du hår som täcker dom? Vad har du för motiv på händerna? Jag har också på händerna. Likaså maken. Vi har våra vigselringar i form av en tatuering. Lika såklart :) barnvänligt också.

Ber om ursäkt för sent svar på din fråga,
    Alla mina tatueringar på huvudet och ansikte syns, är rakad.

på fingrarna har jag bokstäver och symboler

på mina händer har jag motiv som bl.a. beskriver vem jag är, typ.
    kontrasten mellan svart och vitt, yin och yang, gott och ont,    jag ser livsfarlig ut
    ( har mångabeskrivit mig med)  men jag är snäll som en nallebjörn, barn älskar mig, är som en målarbok =)
    jag vill bara gott i världen, hjälper de som behöver hjälp, klass,religion,hudfärg,åsikt,missbrukare eller kungen, spelar ingen roll vart man kommer från, för mig är alla lika värda,
    mvh Anthony
    "Jag ogillar vad du säger, men jag är beredd att gå i döden för din rättighet att säga det."
  • Anthony1978
    Anonym (nn) skrev 2015-12-22 07:24:03 följande:
    Glömde att fråga vad du har i ansiktet?

Ångrar du dom? Vad jobbar du med och tillåter jobbet tatueringar? Sorry för så många frågor :p
    i ansiktet har jag en siffra under ögat, har också en text, relativt stor, 

Nej jag ångrar inte mina tatueringar, de är en del av mig, de fullbordar mig,  just nu jobbar jag inte, söker för fullt,

men jag är hantverkare, resemontör,  men har även länge jobbat med ungdomar på drift, inom skolor, med samarbete med social,polis och förebyggande myndigheter.

jag stöter på många fördomar gentemot tatuerade, att jag är knarkare, HA, huligan, kriminel osv, om de tillåter, ja det gör de, de kan inte förbjuda men mycket handlar om vem är som person, jag har det psyket att hantera blickarna, men jag vill förändra människans eviga "döma hunden efter håret" tänk. 

Bara för att en person haren polisbricka på bröstet betyder det inte att den är en bra människa lika som att för att jag må se farlig och kriminell ut men det gör mig inte till en dålig människa, det är våra handlingar vi ska bedömas utefter.

mvh A
Svar på tråden Ansiktstatuering på förskollärare?