BF September 2016
Hej :)
Plussat idag BF 7 september. Sitter otåligt och väntar på att min sambo ska komma hem från jobbet så jag kan berätta.
Hej :)
Plussat idag BF 7 september. Sitter otåligt och väntar på att min sambo ska komma hem från jobbet så jag kan berätta.
Det enda som jag märker av graviditeten är att brösten är lite ömma. Men illamåendet kanske kommer lite senare. Mår ni andra som vanligt?
Någon mer än jag och TS som är från Stockholm?
Ska ringa mvc imorgon och boka tid för inskrivning. Lika bra att få det gjort tänker jag.
Fortfarande inga symptom bortsett från ömma bröst och förhöjd temperatur. Kanske lite påverkad i humöret men det beror snarare på att jag gladeligen fick sluta röka i fredags. Hoppas ju på att illamåendet uteblir men det är nog att hoppas på för mycket.
Klart man måste få oroa sig lite men man ska nog försöka undvika att det tar över och glädjas åt den därinne istället.
Går in i vecka 6 idag och längtar nästan lite efter lite illamående... Känner mig inte så gravid ännu. Är väl egentligen bara brösten och växtvärk typ varannan dag som skvallrar om att det är en liten flurp därinne.
Berättade för mina föräldrar igår. Kul att få berätta. Längtar tills man vågar var öppen med det för alla andra också.
Jag är Anonym (Anna)
Jag döper den till Septemberbebis 2016. Pm:a eran mailadress så bjuder jag in :)
Varit på hälsosamtal idag och bokat inskrivning till 9/2. Spännande :)
Nu återstår att fundera klart på huruvida vi ska göra KUB eller inte.