Inlägg från: Lillafamiljen78 |Visa alla inlägg
  • Lillafamiljen78

BF September 2016

Hej, jag har oxå precis plussat bf 4/9. Blir vårat 3:e om allt går vägen???? är 37 år o har två barn på 8 o 6 år.

• Lillafamiljen78
    PellNiss skrev 2016-01-07 08:27:51 följande:
    Usch då :( då håller vi alla tummar och tår att det går bra denna gången :)
    Samma här hade oxå 2 missfall för precis 2 år sedan o då la vi ner. O nu blev det ett litet hoppas :) O h*n är så välkommen, men kommer nog inte känna mig lugn förens v 12 ;)
  • Lillafamiljen78
    Fnorfen skrev 2016-01-07 08:53:29 följande:

Plussade igår. Känns jätteroligt, spännande, nervöst och skräckinjagande. Det sista pga ett utdraget MA i oktober som fick sitt slut i skrapning efter 2 tuffa veckor. Sambon tycker det är roligt att vi lyckats igen, men tänker inte vara glad förrän v 12 passerat. Så nu är det bara å vänta......

Vet precis hur du känner dig, man kan inte riktigt njuta. O en annan har ju kommit upp lite i åren oxå så det är nu el aldrig. Men det ska nig gå bra för oss alla nu :)
  • Lillafamiljen78
    Fnorfen skrev 2016-01-07 09:19:15 följande:
    Nej, det är väldigt svårt att njuta, skulle bara vilje gå i ide och vakna upp v 13, för då vet man hur det gått. Pallar inte med ett MA igen tror jag. Men hoppas denna gång går bättre :)
    Ja samma här:)) Vill nästan bli illamående bara flr att det ska kännas mer verkligt ;) Men det lär väl ska komma, med de andra två har jag mått uselt, så jag kommer säkert få äta upp mina ord ;)
  • Lillafamiljen78
    Ems85 skrev 2016-01-07 09:21:39 följande:

Hej jag hakar gärna på här :)

Jag plussade igår (bim idag) så är ju väldigt tidigt ännu.

Jag är 30 år, bor i Trollhättan och har en son som fyller ett på söndag.

Grattis till allas plus och hoppas att vi alla får följas åt hela vägen.

Grattis till dig med :)
  • Lillafamiljen78
    Ems85 skrev 2016-01-07 16:04:28 följande:

Vet inte om ni tycker det är för tidigt men vad säger ni om att skapa en hemlig fbgrupp för oss som ska ha i September?

Jag är med i en grupp för sonen som startades upp här. Så mycket roligare att följas åt så.

????
Svar på tråden BF September 2016