BF September 2016
Bor i Örebro och plussade veckan innan julafton. Detta är tredje graviditeten och ska på vul den 18/1. Bf är 2 september.
Bor i Örebro och plussade veckan innan julafton. Detta är tredje graviditeten och ska på vul den 18/1. Bf är 2 september.
Symtom har varit lite illamående som kommer och går, ömma bröstvårtor som kommer och går och att brösten har växt litegrann annars är det det enda jag har känt av. Under de andra graviditeterna så har det varit likadant.
Jag ska ringa MVC imorgon har jag tänkt så får vi se när jag får tid. Jag har inga frågor till BM men jag räknar med att jag kommer få 100 frågor för jag kommer vara deras första patient som tar fragminsprutor under graviditeten.
Jag bor i Örebro.
Vi har inte berättat för någon så inte ens våra pojkar vet om det. Vi har tänkt att vänta ett tag till.
Jag ska på inskrivning på torsdag :) Skönt att man fick tid så snabbt. Längtar mest till VUL den 18/1 så man får se det tickande hjärtat hoppas jag (inte roligt med vaginalt ul men men)
Jag har lätt att somna då jag är så himlans trött men har väldigt svårt att somna om, om jag vaknar.eller blir väckt.
Jag kommer troligen att gå själv på vul.
Det måste vara genomstekt pga bakterier som kan finnas i rått kött.
Hej! Jag vill vara med!
26 år från örebro med första barnet efter 6 försök! Om jag har räknat rätt så har jag BF 8/9 :)
Höll på att kräkas på H&M idag när en tant hade hällt en hel parfymflaska över sig innan hon åkte till gallerian :) hahah!
Vet inte om ni tycker det är för tidigt men vad säger ni om att skapa en hemlig fbgrupp för oss som ska ha i September?
Jag är med i en grupp för sonen som startades upp här. Så mycket roligare att följas åt så.
Jag kan fixa en :) Vilket namn ska det vara på gruppen?
Jag kan offentliggöra vem jag är och då kan ni pm:a era emailadress till mig och så lägger jag in dem. För man borde kunna bjuda in allt eftersom eller hur?