Inlägg från: Interiorista |Visa alla inlägg
  • Interiorista

BF September 2016

Hej. Jag plussade idag. Helt ofattbart! Jag har inte riktigt fattat det ännu, det kommer nog att dröja ett tag innan jag gör det. Det blir tredje barnet för oss, och bf är 12 september :)

• Interiorista

Det enda symtom jag har är höjd temperatur. Jag känner noll. Det känns så himla overkligt ännu :D jag vill nästan ha lite illamående så att jag kan tro på det. Men bara nästan ;)

• Interiorista

Jag har börjat få lite symtom nu. Jag är riktigt frusen av mig, har tempstegring och är tröttare än vanligt. Och nytt för denna gång är att jag har ont i bröstvårtorna. Syns det något på er ännu? Jag tycker min mage har börjat svälla pyttelite.

Detta är tredje graviditeten för mig. Är 24 år.

• Interiorista

Nu har jag fått tid för vul den 14.1 för att kolla hur långt gången jag är. Har inte haft mens på länge, så jag är inte så säker på att det är vecka 5 för mig nu. Och så tid för inskrivning 19.2. Barnmorskan lovade att lyssna efter hjärtljuden då också :)

• Interiorista

Pappan följer med, om han kan. Vi har aldrig brytt oss om att han inte behöver se när de gör vul. Vi tänker att vi ju ska ha barn tillsammans, och vid förlossningen får han se såå mycket mer ändå :)

• Interiorista

Åh vad jag är nojig. Jag känner inte av något nu, jag är inte längre så svullen, brösten ömmar inte, ingenting. Så jag fick stilla mina nerver med ett graviditetstest till. Jodå, jag är gravid hehe! ;)
    Detta är min tredje graviditet, men det känns inte som det "brukar". De två förra gångerna visste jag att ja var gravid innan testerna, för jag hade en massa konstiga symtom, och liksom kände det på mig. Men denna gången kände jag ingenting, utan testade bara för att jag visste att vi hade sex vid äl. Jag skulle vilja ha något symtom ens för att känna av det. Jag längtar till magen börjar synas :(

• Interiorista

Haha ja, men blir man illamående ångrar man genast sin önskan haha! Men lite molvärk, lite extra trött, och svullen kunde jag ju gott vara.
    Jag ska på vul om en vecka, och borde då vara i 5+5, hoppas att dom ens ser nåt! Även om jag vet att det är tidigt så hoppas jag ju få se ett litet tickande hjärta :)

Svar på tråden BF September 2016