• mlila

BF September 2016

Hej! Grattis! ???? Jag plussade igår, 23 dec. Första barnet och kan inte fatta det. Bf i början av september och bor i Malmö. Försöker samla information om olika mvc. Virrvarr ????

• mlila
    Önskan94 skrev 2015-12-24 21:29:16 följande:

Hej! Grattis till era plus! Jag är gärna med i denna tråd, jag plussade igår och har BF 6 september :) 22 år gammal och bor också i Malmö :)

Grattis! Hur känns det för dig? Var det planerat? :)
  • mlila
    Cressida skrev 2015-12-24 22:27:49 följande:

Hej! Jag har bf 1/9 och det är min andra graviditet, fick ett missfall för två månader sedan i vecka 6 men nu hoppas vi att vårt frö trivs bättre!

Grattis till plusset! Tråkigt att höra om ditt missfall. Håller tummarna för ditt nya frö :) spännande med barn nr 2 ^^
  • mlila
    Vintern2015 skrev 2015-12-25 11:05:51 följande:

En till som plussade och har bf 5 september:)

Grattis! Välkommen hit :)
  • mlila
    Anonym (Nyplussad) skrev 2015-12-25 11:47:45 följande:

Men åh vad kul att ni hittat hit :) Och grattis!

Få se hur det blir här. Tog ett nytt test idag, det är betydligt svagare. :(

Uscha! Hoppas verkligen du får behålla plusset och att det blir starkare igen. Jag ska testa nytt imorrn när jag kommer hem. Har du märkt av någon minskning av symtom i samband med svagare pluss?
  • mlila
    Önskan94 skrev 2015-12-25 14:57:57 följande:

Helt fantastiskt! Ja det var planerat så väldigt efterlängtat hoppas bara pyret vill stanna! Hade ni också planerat det?:)

Åh så kul! Och spännande :D vårt var typ planerat. Körde på oskyddat och kravlöst sen september så var verkligen en mysig julklapp. Känner du av några symtom än?
  • mlila
    Önskan94 skrev 2015-12-26 11:56:40 följande:

Åh va kul! Ja det var verkligen en helt underbar julklapp!! Jag har haft ont i brösten till och från och molvärk i livmodern men det känns typ som innan mens men ibland lite värre haha.. Igår kom yrselattacker som även kommit idag men annars känner jag inget typ :) Det är ju ff tidigt så det kommer förmodligen senare...Känner du något?:)

Ja, det är så tidigt så jag fattar det fortfarande inte :P jag har ömma bröstvårtor och brösten känns svullna. Sen känner jag lite molvärk i rygg o mage emellanåt. Ska ringa på måndag och skriva in mig. Har du kollat upp något bra ställe än?
  • mlila
    Önskan94 skrev 2015-12-26 22:09:02 följande:

Jag är nog redan inskriven på cura så kommer nog att gå där :) har du hittat något?:) Ja det känns så overkligt och ofattbart!

Ah! Jag satt o kika på cura men tror jag ringer till mamma mia på måndag. Blir lite närmare mig :)
  • mlila
    Itsmes skrev 2015-12-26 20:29:02 följande:

Jag skriver här också! Har plussat svagt och hoppas på att hon ska stanna! Blir vårt första, och enligt beräkningarna så blir BF 5 Sept!

Grattis! Håller tummarna för att alla pluss vill stanna kvar :)
  • mlila
    pannkakan87 skrev 2015-12-27 18:52:40 följande:

Hej!! Hoppar in här! Plussade imorse! :D

Fjärde försöket efter MA i vecka 13. Har vd 5 september! :)

Tänkte ringa barnmorskan i morgon. Kommer att försöka ordna ett tidigt ultraljud denna gång. Har ni ringt än? :) eller det har ju varit jul förstås hehe. Fler som ska ringa imorrn?:)

Grattis till plusset :D Jag ska också ringa imorgon. Ska sikta på ett första besök i v6-7 och ett tidigt ultraljud i v10. Försöker att bara ta det chill men svårt :P
  • mlila
    pannkakan87 skrev 2015-12-27 19:57:23 följande:

Jag skulle helst vilja ha ul ännu tidigare i typ v9. Men tar vad jag får :P Hoppas att vi får bra tider bägge två! :)

Godmorgon! Har du ringt än? :) jag fick tid för inskrivning 18/1. Jag är då i v8 (7+3). Verkade vara rätt tight med tid så får se när jag får göra tidigt ul.
  • mlila
    pannkakan87 skrev 2015-12-28 11:13:06 följande:
    Alltså jag har försökt att ringa sen klockan åtta imorse!! Det tutar antingen upptaget eller så är det ingen som svarar. Så himla irriterande! Men jag tror att jag lyckades lämna ett meddelande. Det kom ett pip och så talade jag in ett meddelande så jag hoppas att de ringer upp mig. :P Kan ju inte sitta vid telefonen hela dagen!
    Antagligen många som ringer nu efter jul. :)
    Skönt att du fick en rätt tidig inskrivning!Solig

Sist hade jag inte förrän i vecka 12. Vi får se vad jag får denna gång. Men jag vill helst göra vul innan inskrivningen.. Vill inte sitta där och prata en massa och inte ens veta om bebisen lever eller inte. :/ Been there done that. :(
    Oj, skönt att det gick att lämna meddelande i alla. Har du blivit uppringd än?
    Nej, det förstår jag. Borde väl inte vara några problem kan jag tycka. När är tidigaste vul du kan göra? Vecka 6? Håller verkligen tummarna för dig! 
  • mlila
    Anonym (anonym tillsvidare) skrev 2015-12-28 11:43:55 följande:

Hejsan!

Plussade i fredags =D BF (enligt mina beräkningar) 1 september. 
    SÅ det är jätte tidigt ännu och jag hoppas att det går vägen :D

Grattis! Det kommer säkert gå bra =) Är det första barnet?
Svar på tråden BF September 2016