BF September 2016
Hej! Grattis! ???? Jag plussade igår, 23 dec. Första barnet och kan inte fatta det. Bf i början av september och bor i Malmö. Försöker samla information om olika mvc. Virrvarr ????
Hej! Grattis! ???? Jag plussade igår, 23 dec. Första barnet och kan inte fatta det. Bf i början av september och bor i Malmö. Försöker samla information om olika mvc. Virrvarr ????
Haha! Ville tydligen inte visa mina smilys :P
Hej! Grattis till era plus! Jag är gärna med i denna tråd, jag plussade igår och har BF 6 september :) 22 år gammal och bor också i Malmö :)
Hej! Jag har bf 1/9 och det är min andra graviditet, fick ett missfall för två månader sedan i vecka 6 men nu hoppas vi att vårt frö trivs bättre!
En till som plussade och har bf 5 september:)
Men åh vad kul att ni hittat hit :) Och grattis!
Få se hur det blir här. Tog ett nytt test idag, det är betydligt svagare. :(
Helt fantastiskt! Ja det var planerat så väldigt efterlängtat hoppas bara pyret vill stanna! Hade ni också planerat det?:)
Åh va kul! Ja det var verkligen en helt underbar julklapp!! Jag har haft ont i brösten till och från och molvärk i livmodern men det känns typ som innan mens men ibland lite värre haha.. Igår kom yrselattacker som även kommit idag men annars känner jag inget typ :) Det är ju ff tidigt så det kommer förmodligen senare...Känner du något?:)
Jag är nog redan inskriven på cura så kommer nog att gå där :) har du hittat något?:) Ja det känns så overkligt och ofattbart!
Jag skriver här också! Har plussat svagt och hoppas på att hon ska stanna! Blir vårt första, och enligt beräkningarna så blir BF 5 Sept!
Hej!! Hoppar in här! Plussade imorse! :D
Fjärde försöket efter MA i vecka 13. Har vd 5 september! :)
Tänkte ringa barnmorskan i morgon. Kommer att försöka ordna ett tidigt ultraljud denna gång. Har ni ringt än? :) eller det har ju varit jul förstås hehe. Fler som ska ringa imorrn?:)
Jag skulle helst vilja ha ul ännu tidigare i typ v9. Men tar vad jag får :P Hoppas att vi får bra tider bägge två! :)
Hejsan!
Plussade i fredags =D BF (enligt mina beräkningar) 1 september.
SÅ det är jätte tidigt ännu och jag hoppas att det går vägen :D