Kommentarer på detta?
Blir lite konfunderad av denna annons:
www.sammydress.com/product1655499.html
Någon kommenterade den som rasistisk, en annan som sexig, och jag...
Är den OK?
Blir lite konfunderad av denna annons:
www.sammydress.com/product1655499.html
Någon kommenterade den som rasistisk, en annan som sexig, och jag...
Är den OK?
...och här är bilden om du inte vill öppna länken
Förstår faktiskt inte va problemet skulle va. Vad e det för kommentarer du läst? Ser inga såna på sidan du länkar till.
Nä, det var bland vänner och någon stans på nätet som en vän refererade til. Har ingen länk till det dock...
Det är klart att den är rasistisk. Kvinnan är ju inte vit, utan svart.
Svarta människor får inte visas offentligt. Varför skulle annars "pepparkaksgubbar" förbjudas i Lucia-tågen? Alla i Lucia-tågen måste ju vara vita.
Ser ni logiken???
Det var något om exploateringen av negressers rumpor som ska ha blivit ideal. ...och ja, vem gillar inte en fyllig rumpa, men är detta snyggt eller något annat? Finns det andra aspekter på det än snyggt eller fult?
Nä, det var bland vänner och någon stans på nätet som en vän refererade til. Har ingen länk till det dock...
Det är klart att den är rasistisk. Kvinnan är ju inte vit, utan svart.
Svarta människor får inte visas offentligt. Varför skulle annars "pepparkaksgubbar" förbjudas i Lucia-tågen? Alla i Lucia-tågen måste ju vara vita.
Ser ni logiken???
Det var något om exploateringen av negressers rumpor som ska ha blivit ideal. ...och ja, vem gillar inte en fyllig rumpa, men är detta snyggt eller något annat? Finns det andra aspekter på det än snyggt eller fult?
Mitt inlägg var ironiskt, och bygger just på det vansinne du själv nämner.
Enligt min uppfattning är det inte heller svarta (och/eller hbtq) människor som känner sig kränkta.
Det är enbart idioter som tror sig hjälpa människor, som hävdar att de blir kränkta av kaffe och pepparkakor.
I själva verket har de ju sagt att svarta människor inte får synas/finnas. Eller varför skulle inte pepparkaksgubbar få finnas i luciatågen? Idioterna hävdar ju att de kan förknippas med svarta, och måste tas bort???