Anonym (Ingen vits) skrev 2015-12-17 13:00:43 följande:
Det finns ingen vits med att vara god. Jag var det förr men blev utnyttjad, sårad och bedragen till den punkt att jag mådde så dåligt att jag inte ville leva mer. Mitt liv har förstörts totalt för att jag brytt mig mycket om andra människor och den senaste personen som gjorde mig illa gjorde mig så illa att jag förlorade min godhet. Jag har blivit en deprimerad, cynisk, bitter, egoistisk och elak person som skiter i allt och alla. Jag hatar nu människor och bryr mig enbart om mig själv. Hittar hela tiden sätt jag kan utnyttja folk på och gör aldrig något jag inte själv vinner på längre. Har inget samvete kvar och är rätt säker på att jag skulle kunna döda folk utan ånger eller skuldkänslor.
Synd bar att jag inte blev sån här innan mitt liv hann förstöras av skitstövlar. Jag kommer i alla fall lära mina eventuella framtida barn att vara egoistiska skitstövlar redan från början.
Folk kallar mig ego, bitch, kall och psykiskt störd. Det de inte fattar är att det är sånna som dom som gjort mig sån. Jag har inte alltid varit så här.
Det blir ju lite konstigt när du skyller ditt välmående på andra, hade du dragit gränsen tidigare så hade du troligen mått bättre idag. Tycker också det är märkligt hur vissa tror att man måste vara antingen god eller fullkomligt hemsk som person. Det finns liksom mellanting!