Killsex. Vara 'tjejen' i sängen
Brukar oftast fantisera om att vara tjejen i sängen.. hur de skulle kännas att få vara undergiven o ta emot.. klär mig även i tjej kläder ibland.
Nån mer som jag där ute?
Brukar oftast fantisera om att vara tjejen i sängen.. hur de skulle kännas att få vara undergiven o ta emot.. klär mig även i tjej kläder ibland.
Nån mer som jag där ute?
Nå, har det hänt något än?
gärna för mig... pratade med en attraktiv man förut, maskulin, äldre... tänker på honom nu
I dag har jag varit tjejen mmm
Finns kvar på min bucketlist. Har hittills alltid varit killen i samkönade situationer.
Att få vara tjejen i sängen är mindre vanligt tyvärr då tjejer generellt är mindre experimentella av sig inte vill va med en halvbög.
På kontakt sajter ser man att nästan inte existerar tjejer som vill dominera o penetrera en kille. Därför får vi hetro killar stilla vår nyfikenhet med att spela tjej genom att vara med en annan kille tyvärr då det är lätt att hitta likasinnade på BC.
Tjejer! Ni måste våga mer och även säga det.
Gå in på Qruiser så får du vara kvinnan i sängen
Gå in på Qruiser så får du vara kvinnan i sängen
Att få vara tjejen i sängen är mindre vanligt tyvärr då tjejer generellt är mindre experimentella av sig inte vill va med en halvbög.
På kontakt sajter ser man att nästan inte existerar tjejer som vill dominera o penetrera en kille. Därför får vi hetro killar stilla vår nyfikenhet med att spela tjej genom att vara med en annan kille tyvärr då det är lätt att hitta likasinnade på BC.
Tjejer! Ni måste våga mer och även säga det.
Fast ni är inte heterokillar nånstans.
Så säger någon som inget vet men ändå har ett behov av att yttra sig.