• Mr jonsson

Killsex. Vara 'tjejen' i sängen

Att i sexiga o porriga tex nylon kläder spela en oskulds flicka liggande på sängen. Någon man el kvinna förför mej försiktigt, masserar min rakade rumpa, pung o rövhål där jag ligger undergiven och apatisk med rumpan i luften. Slutligen rivs strumbyxorna upp och särar jag på skinkorna o blir knullad i div ställningar och blir sprutad inuti. Det är alla kombinerade tjej stimulansen från feminina kläder, bli dominerad till att få erfara penetrering, knullad och stimulerad när jag bara ligger still och tar emot all denna energi och känna satsen pumpas in i mej. Tyvärr en dröm bara ännu.

• Mr jonsson

Puff

Fantasin här ovan la jag ut på bc och det är en hel drös av män som vill leka med mej nu och det är snart dax.

• Mr jonsson
    Anonym (mmm) skrev 2017-10-14 03:21:13 följande:

Nå, har det hänt något än?

Nä jag har haft en paus period.

Mrs Perfekt. Tänk om man hade någen med dina tankar
  • Mr jonsson

Att få vara tjejen i sängen är mindre vanligt tyvärr då tjejer generellt är mindre experimentella av sig inte vill va med en halvbög.

På kontakt sajter ser man att nästan inte existerar tjejer som vill dominera o penetrera en kille. Därför får vi hetro killar stilla vår nyfikenhet med att spela tjej genom att vara med en annan kille tyvärr då det är lätt att hitta likasinnade på BC.

Tjejer! Ni måste våga mer och även säga det.

• Mr jonsson
    Merkel skrev 2017-11-30 05:35:32 följande:

Gå in på Qruiser så får du vara kvinnan i sängen

Testar där
  • Mr jonsson
    Aliyah skrev 2018-01-12 20:35:14 följande:

Fast ni är inte heterokillar nånstans.

Så säger någon som inget vet men ändå har ett behov av att yttra sig.
Svar på tråden Killsex. Vara 'tjejen' i sängen