oOOo oOOo skrev 2016-09-02 12:15:52 följande:
Vilket påstående skulle det vara?
Problemet är att du inte kan ens hänvisa till något som indikerar hur stor andel av hotellrummen i Malmö Migrationsverket står för.
Att det ingår i Ann Nyströms jobb att locka folk till Malmö är väl ganska klart. Mer oklart vad det är du försöker åstadkomma med dina uttalanden och resistens mot att ta till dig att det kan vara så att du helt enkelt missuppfattat statistiken och att den tvärtom visar på motsatsen till vad du tror.
Vill du inte veta hur det egentligen ligger till?
Nej, och om du påstår att månen är en ost så är det inte min uppgift att provsmaka
Hursomhelst uppskattade jag att du hittade en gammal artikel för att påvisa att denna sommars ökning av beläggningen på hotell kan kopplas till Migrationsverket.
Som svar på din fråga. Javisst, jag skulle tycka att det vore intressant om du tog fram uppgifter som visar förändringen i andelen rum i Malmö som hyrts ut till Migrationsverket denna sommar jämfört med förra sommaren.
Jag är inte säker på att det i så fall handlar om en ökning, kan lika väl vara det omvända.
oOOo oOOo skrev 2016-09-02 12:20:45 följande:
Nej, vem tror det. Kanske en och annan miljöpartist kanske
Tror du. Jag gissar att en och annan miljöpartist är så pass insatt i vad klimatförändringarna kan komma att innebära att de förstår att de kommer att påverka framtida generationer i allra högsta grad, men inte tror jag att de tror att det kommer att innebära "undergången", snarare en övergång till ett tänkesätt där man tar större hänsyn till forskning och mindre till populistiska dilettanter.
Jag uppfattar det nog mer som att det är invandrarfobikerna som skränar om att undergången är nära - men då en undergång för den västerländska civilisationen i och med att islam tar över och sharialagar införs.
Absurt, javisst. men fobier är ju inte rationella.