En käftsmäll till undergångsprofeterna
En tredje vänsteridiot citerar 2 andra vänsteridioter.
Bristen på självständigt tänkande i vänstersekten är aldrig tydligare än när Imbecill postarr sina urklipp från xhitter...
År 2010. Sverige hade en Moderat justitieminister.
"Riktade insatser mot pojkar i utsatta områden 2010, det hade kunnat stoppa våldsutvecklingen i Sverige, menar polismästare Carin Götblad i SVT:s "Agenda" under söndagskvällen"
Fy fan. Den svenska sjukvården står inför en kollaps och har på grund av den kraftiga inflationen underskott på 10-tals miljarder. I detta läge väljer Jimmie Åkesson, Ulf Kristersson, Ebba Busch och Johan Pehrson att prioritera skattelättnader på snus och höjde bidrag för Rut och Rot i stället för att kompensera sjukvården för de ökade inflationskostnader.
93 procent av regionernas budget går till sjukvård och trafik och infrastruktur. dvs allt annat än nonsens. Att Regeringen inte kompenserar regionderna för inflationen kommer drabba kärnverksasamheten.
omni.se/70-arig-blind-stamgast-skots-ihjal-pa-puben-han-var-snall-och-alltid-glad/a/4oAeXV
70-årig blind stamgäst sköts ihjäl på puben: "Han var snäll och alltid glad"
Den man i 70-årsåldern som tros ha skjutits ihjäl av misstag på puben i Sandviken i går kväll var stamgäst och blind. Det berättar en vän för Expressen.
- Det är jättehemskt. Han var en fantastisk människa, snäll och alltid glad, säger vännen.
Den äldre mannen tros ha träffats av misstag. En annan man i 20-årsåldern dödades också. Han tros ha varit måltavlan för dådet. Ytterligare två personer skadades, enligt P4 Gävleborg en bartender i 20-årsåldern och en annan gäst i 45-årsåldern.
När polisen inte orkar komma under ett pågående rån...
www.gp.se/debatt/jag-ringde-polisen-under-p%C3%A5g%C3%A5ende-r%C3%A5n-men-m%C3%B6ttes-av-sl%C3%B6tt-ointresse-1.110245158
De ovidkommande frågorna fortsätter. Vill brottsoffren medverka i en polisutredning? Jag vill svara: Vad är det för jäkla korkad fråga att ställa till någon som ringer 112 mitt under ett rån. Har du inte fått lära dig vad ett allmänt åtal är, förstår du inte betydelsen för ungdomar och samhället i övrigt av att polisen snabbt inställer sig när barn och ungdomar rånas?
Så jag säger en sista gång: Det är ett pågående rån så kom hit!
Personen hos polisen frågar inget om något signalement, om det används vapen eller om hur gamla pojkarna är. Jag tror faktiskt inte att hon ens brydde sig om att fråga hur det stod till med de rånade pojkarna.
Efter dryga sex minuters samtal inser jag att det inte kommer att dyka upp någon polis