Inlägg från: JBL0011 |Visa alla inlägg
  • JBL0011

En käftsmäll till undergångsprofeterna

Måste göra ett sists inlägg, ett citat av Assar Lindbeck/Gunnar Myrdal eftersom det är så extrem tänkvärt, alla borde fundera över detta. Borde vara en självklarhet, men är tyvärr inte det för många.

"De förmåner en nation skaffar sig genom att ha en framgångsrik ekonomisk utveckling under åren, dom kan men inte erbjuda resten av världen utan att våra system går omkull."

• JBL0011
    KillBill skrev 2017-01-22 21:12:37 följande:
    Du har alltså tagit Joakim Ruist rapport och uppdaterat den med egna siffror. Det förstår ju vem som helst att det inte är seriöst.
    Näe, absolut inte...

• JBL0011

Länken jag postade funkar hur bra som helst vilket verifiera en del av dessa siffor, och som du ser stämmer dom om nått avrunda nedåt.

Aja. Dom flesta här tror jag klar kicka på länken jag postade och kontrollera om det stämmer eller inte?

Att post påstående att det inte stämmer utan några som helst belägg för vad du säger är extrem lågt, jag förstår att dessa siffror inte faller in i din världs bild, men dom är lika sanna för det. Och som jag skrev tidigare, detta är lågt räkna om man jämför med andra nationalekonomer. Så denna dessa siffor är förmodligen låg hållna.

Svar på tråden En käftsmäll till undergångsprofeterna