ovetande , frågor,svar, gemenskap,längtan, hopplöshet, ivf
Hej. Ville bara säga att vi har varit i er situation. Jag och min sambo hade försökt i 2 år och jag hade försökt med ett ex. Men utan resultat. Sambon hade ett barn sen innan så jag trodde ju att felet var hos mig. Men så gjorde vi utredning och det visade sig att min sambo hade dålig sperma...så ivf skulle påbörjas. Vi tog lån på banken köpte sprutorna och sen var det att vänta in mensen. Och så mycket som jag har gråtit över att misslyckas och inte våga hoppas. Mensen kom aldrig...jag brukar vara sen 1-10 dagar...och dom dagarna var olidliga för vi ville ju bara sätta igång med behandlingen. Sambon sa att jag borde testa mig men nej...jag bara väntade på mensen. Bmi+10 köpte jag ett test och det visade plus. Kunde inte fatta det och kan inte fatta det nu heller..är i v 11. Dom på FC sa att chansen för oss att lyckas på egen hand är minimal...oj va jag grät när jag fick det samtalet. Tyckte att allt gick under och ändå skulle man ta sig till jobbet och se glad ut. Jag håller verkligen tummarna för er. Finns ingen värre känsla