• fantasy06

På G?

Har bf på lördag 5 december. Vet inte om det är förvärkar eller riktiga värkar jag börjat få.

Är andra barnet men är 9 år sedan sist så jag har glömt :) känns som mensvärk nere i magen som kommer o går. När jag får en sammandragning, då magen blir alldeles hård, känner jag också av lättare mensvärk. Har haft sammandragningar länge men de har inte gjort ont.

Kan det vara så att det är på g?

Berätta gärna hur det varit för er ni som redan fått era underverk :)

• Svar på tråden På G?
  • emelieen

Nu har jag inte fött än (BF 29/12) men en idé är att klocka? Jag får också som mensvärk vid sammandragningar och har haft det så några veckor, men det sker kanske en gång per dag här, eller tom varannan ibland :)

Spännande! Lycka till!

• fantasy06
    emelieen skrev 2015-12-03 01:41:58 följande:

Nu har jag inte fött än (BF 29/12) men en idé är att klocka? Jag får också som mensvärk vid sammandragningar och har haft det så några veckor, men det sker kanske en gång per dag här, eller tom varannan ibland :)

Spännande! Lycka till!

Ska kanske ta o göra det :) har haft flera stycken nu den senaste timmen. Det gör ju inte jätte ont. Helt överkomlig värk än så länge.

Tack
  • Tonensu

Hur mår du annars? Är det som vanligt eller känner du dig mer trött tex?

• fantasy06
    Tonensu skrev 2015-12-03 02:30:18 följande:

Hur mår du annars? Är det som vanligt eller känner du dig mer trött tex?

Mår illa från o till. Borde vara trött men kan inte somna nu. Mår allmänt konstigt. Tryck neråt ibland också precis som man behöver gå på toa typ.

Verkar som det lugnat sig lite nu dock. Tycker det kan börja ta i istället :)
  • godisvraket82

Har bf den 22/12 med 3 barnet och har mer eller mindre kännts konstig i kroppen dem senaste 14 dagarna. Mensvärk molande värk, förvärkar, tryck neråt. Men inget som vill bryta ut.. Man vill liksom att det bara ska bryta ut istället för att hålla på.och smyga hela tiden.

• fantasy06
    godisvraket82 skrev 2015-12-03 14:04:22 följande:

Har bf den 22/12 med 3 barnet och har mer eller mindre kännts konstig i kroppen dem senaste 14 dagarna. Mensvärk molande värk, förvärkar, tryck neråt. Men inget som vill bryta ut.. Man vill liksom att det bara ska bryta ut istället för att hålla på.och smyga hela tiden.

Första barnet som kom då för 9 år sedan kom 3 dagar för tidigt utan minsta känning innan. Så fick ju upp hoppet i natt. Sov inte en blund förrän nu på dagen. Idag har jag knappt känt nåt alls. Antar det var retfulla förvärkar :/ men bf i övermorrn ju.
  • godisvraket82
    fantasy06 skrev 2015-12-03 15:04:26 följande:

Första barnet som kom då för 9 år sedan kom 3 dagar för tidigt utan minsta känning innan. Så fick ju upp hoppet i natt. Sov inte en blund förrän nu på dagen. Idag har jag knappt känt nåt alls. Antar det var retfulla förvärkar :/ men bf i övermorrn ju.

Ja sånt e sååå störigt man vill att det ska bryta ut inte jäkla med en hela tiden.
  • fantasy06
    Tonensu skrev 2015-12-08 01:49:25 följande:

Hur går det för dig?

Det går inte alls. Är på bf+3 idag o har inga direkta känningar. Kommer lite mensvärk från o till o tryck neråt. Hon kommer väl när hon kommer i guess. Men är rätt less på det nu.
  • Tonensu
    fantasy06 skrev 2015-12-08 07:50:37 följande:
    Det går inte alls. Är på bf+3 idag o har inga direkta känningar. Kommer lite mensvärk från o till o tryck neråt. Hon kommer väl när hon kommer i guess. Men är rätt less på det nu.
    Åh jag förstår det. När blir du igångsatt om det inte kommer igång innan?
Svar på tråden På G?